Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 9. desember 2010

Jeg sendte en ny e-post til en som sier han er Nina Monsen sin sønn




Gmail - Jeg vet ikke










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Jeg vet ikke











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Dec 9, 2010 at 4:07 AM




To:
dwa dwa <kalkun1337@hotmail.com>






Hei,

jeg snakker ikke med min familie lenger.

Min far lot meg jo bo alene, fra jeg var ni år.

Så jeg vet ikke hvor smart det er å kontakte de.


Jeg vet ikke hva faren til Nina het, jeg møtte aldri moren eller onkelen hennes.

Men hun var som sagt hele tiden nede hos Haldis Humblen, i Havnehagen, innerst, før den nederste bakken der, nedafor S-svingen, og så hundre meter lenger ned ca.


Gry Stenberg, som gikk i min klasse, kjente også Nina Monsen.

Og hun er jo begravet i Oslo, og hun flytta jo til Romsås, mens hun fremdeles gikk på barneskolen vel, så hun har nok en del kjente der og.


Hun er begravet på Alfaset, så jeg på internett, hvis du ikke visste det.

Altså, de tulle e-postene de har om alt mulig rart å gjøre.

Jeg startet en web-butikk, og fikk mye tulle-bestillinger, i forbindelse med det.


Så det er så mye, men mye av det står på bloggen, www.johncons-mirror.blogspot.com

Min far satt i stua hos Haldis og drakk øl, hele kvelden.


Han er litt sånn lettvint med ting, når det gjelder å oppdra unger og sånn.

Men han har godt dammetekke, og er nesten som en 'vice-guy', vil jeg si.


Og han tok på seg oppdrag, som å kjøre en stor, antagelig stjålet Mercedes, fra Bærum til Oslo en gang.

Så han kjenner nok kriminelle og sånn.

Uten at jeg kan si det sikkert.


Christell synes jeg også oppfører seg mer og mer som en kriminell.

Hun sier 'faen purken', hvis politiet kjører bak.

Og hun ville ha meg med på å dra på døra til en døv kar, som var sammen med min døve kusine, for å banke han opp.


For han hadde visst gjort noe galt.

Istedet for å anmelde det til politiet.

Og hun liker å 'burne', på isen, ved Gulskogen-senteret.

Så hun er mer som en kriminell gutt, enn en dame, noen ganger.


Men jeg kjenner som sagt ikke disse så bra, siden de bodde i et annet hus enn meg.

Så ta forbehold, angående det jeg skriver.

Men jeg vil advare litt mot å ha for mye med den 'gjengen' der å gjøre.


Jeg har ikke snakket med de om Nina Monsen, for jeg snakker nesten aldri med de.

Og de er litt sånn at de heller roper enn prater.

Og holder ting skjult, så det er vanskelig å komme på bølgelengde.


Pia sa at hun ikke trodde jeg kjente Nina Monsen så bra, når hun sa at hun hadde tatt selvmord.

Men, Pia bodde jo i Larvik, mens moren din bodde på Bergeråsen.

Men mora di kunne være munter og artig.


Jeg husker at en i klassen min, som het Odd Einar Pettersen, satt oppå fanget mitt, i et friminutt, på Svelvik ungdomsskole.

En som var svær som en fullvoksen mann, allerede i 9. klasse, så jeg fikk han ikke av fanget mitt.


Og da, så gadd ikke jeg, å være mer på skolen, den dagen.

Så jeg tok bussen hjem, og da møtte jeg Nina Monsen ved gamlehjemmet, og da sa hu 'skulka?'.

Og var litt sånn morsom i tonen da.


Så hu var blid og grei, sånn som jeg husker det.

Hadde kanskje anbefalt å heller kontakte klasse-venninner av henne, enn min familie.

Flere i klassen hennes, var Rune Havre, tror jeg, muligens Anette Eknes, en som het Audun, på Sand.


Viggo Snoghøj bor i USA.

Jeg prøvde å ringe han, men han ville ikke snakke med meg.

Du får bestemme selv hvem du kontakter, men da har ihvertall jeg gitt råd.


Jeg kan si fra hvis jeg finner ut noe mer selv eventuelt seinere.

Kondolerer igjen for det som skjedde i forbindelse med at moren din døde!

Mvh.

Erik Ribsskog



2010/12/9 dwa dwa <kalkun1337@hotmail.com>


Jeg vet ikke hvorfor hun flyttet til lillehammer, ser ut som du vet mere om henne enn det jeg gjør, desverre.
Vet du navnet til faren til Nina? Og jeg lurer på de som har sendt deg "tulle e-poster", hva dem skriver. Kunne du copy pasta noen av de, eller fortalt hva dem handler om?

Lever din far enda? Hvordan vil du beskrive han som, skal slippe å svare på denne, hvis det blir for tungt.

Jeg skal ta kontakt med de, kanskje jeg får litt mere informasjon. Har du snakket med de ang nina, hva sa de?


Date: Thu, 9 Dec 2010 03:30:03 +0000
Subject: Re: Jeg vet ikke
From: eribsskog@gmail.com
To: kalkun1337@hotmail.com



Nei,

jeg tror ikke at du har noen søsken, hvis du ikke vet det selv.

Da jeg møtte dine foreldre, så var de ikke fulle, eller noe.


Og hu hadde ikke drukket, da vi gikk for å se på Roger Rabit.


Hun var vel helt vanlig, vil jeg si, og din far virka jo klok, og engasjert i politikk osv.

Jeg har aldri sett Nina Monsen full, for å si det sånn, men jeg kjente henne og Christell mest som barn.


Men hun var en gang på Bergeråsen, i en høstferie, mens jeg gikk i 9. klasse, og da var hu litt vill.

Da hadde hun med seg en venninne fra Oslo.

Men jeg husker Nina Monsen som omgjengelig, og lett å ha med å gjøre.


Men jeg tror hun også hun kan ha vært under kontroll av Christell Humblen, fra en gang de kom opp til meg i Leirfaret.

Og mora di skulle kline, men så ville hu det ikke, for jeg hadde tørre lepper.


Da satt Christell og nistirra på oss, mens dette skjedde.

Så det var veldig rart.

Annika Horten, Anne Uglum, Hans Martin Fallan og Turid Sand, gikk i klassen til din mor, på Berger skole, den samme klassen som Christell gikk i og.


Så de vet nok mer om din mor, enn jeg kan svare på.

Mvh.

Erik Ribsskog

2010/12/9 dwa dwa <kalkun1337@hotmail.com>



om jeg har noen eldre søsken, eller mindre for den del. Jeg vet ikke hva moren min drev med på den tiden, annet enn å drikke. Men utifra det du skriver, skal man ikke se bortifra at jeg kan ha noen søsken? Hva er dine synspunkter.












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter