Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 1. desember 2010

Jeg sendte en ny e-post til Høyre




Gmail - Utmelding av Høyre










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Utmelding av Høyre











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Dec 1, 2010 at 10:20 AM




To:
Politikk Høyre <Politikk.Hoyre@hoyre.no>


Cc:
bjorn.kolby@lo.no


Bcc:
epost@nito.no






Hei,

ok, da vet vi ihvertfall hvordan ståa er da.

For jeg har ikke klart å få klarhet i dette.

Da har jeg gjort arbeidet nevnt i den forrige e-posten, uten å være medlem av Høyre.


Men, jeg har sendt om dette til NITO og LO, som jeg har sendt andre arbeidssaker, fordi jeg synes dette minner om utnyttelse.

Siden dere ikke kan sende en attest og heller ikke kursbevis, og ikke vil hjelpe deres tidligere hjelper, for å si det sånn.


Dette med at dere er mot maktmisbruk er visst bare i teorien, men ikke i praksis.

Men da tenkte jeg at jeg skulle kutte kontakten med Høyre, sånn at ingen kan bruke det som noen unnskyldning, for å ikke hjelpe meg, av liberale eller aviser, eller lignende.


Siden jeg tydeligvis ikke har vært medlem av Høyre, noe som har vært uklart, for jeg har vært med en som heter Magne Winnem, på kurs, i konservativ politikk, med Unge Høyre, i Høyres Hus, i 1990 eller 91, og jeg var også rådgiver for valgkampprogrammet, før kommunevalgen 1991.


(En 'krølltopp' der, som var kanskje 35 år, i 1991, spurte meg om råd om finpussing av partiprogrammet før valget.

Av andre folk enn Winnem som var der, så husker jeg datteren til byrådsleder Huitfeldt.


Og en kar og hun vel spurte om Winnem og jeg skulle være med på leir, ute i Oslofjorden vel, så dette var nok sommeren 1991.

Noe sånt).

Men da er ihvertfall det klarlagt, at jeg ikke er medlem av Høyre.


Så da kan man si at jeg er partipolitisk uavhengig, når jeg skriver blogg osv., siden det arbeidet jeg gjorde for Høyre, når det gjelder rådgivning og også webdesign, var uten at jeg var medlem, og det var også ulønnet, så det var kanskje litt spesielt.


Det kan man kanskje kalle utnyttelse, men jeg har som sagt sendt om dette til LO og NITO, så får vi ta det derfra, synes jeg.

Takk for at jeg fikk være med på et kurs/møte, i 1991, i Høyres Hus, om konservativ politik, og takk for at jeg fikk være med på et møte hjemme hos Winnem, i Avstikkeren, seinere på 90-tallet, om byplanlegging/fortetning.


Men ikke takk for at jeg ikke kunne få kursbevis for kurset i konservativ politikk, og ikke takk for at jeg ikke kunne få attest for rådgivningsarbeid for valgprogrammet til Unge Høyre i 1991, og for webdesign-hjelp, når Magne Winnem besøkte meg på St. Hanshaugen, i 1996, og ba meg om hjelp med å fikse noen 'bug'-er, på Høyre sin webside, enda jeg da kun hadde internett, og datautdannelse fra tidligere på 90-tallet, på NHI, men NHI lærte ikke bort web-design, da jeg gikk der, så det ble litt dumt kanskje, dette med at jeg skulle drive med webdesign, for Høyre, i 1996, for jeg hadde ikke lært webdesign.


Men dette var vel et Høyre-prosjekt i regi av Magne WInnem.

Men jeg synes Høyre burde ha hatt orden i 'sysakene' sine, og gikk folk kursbevis og attester.

Så jeg er skuffet over at dere ikke hjelper meg, med maktmisbruk fra politiet mot meg.


Men det minste dere kunne gjort var å ha sendt kursbevis og attester.

Så derfor klager jeg til NITO og LO på dere.

Så tar jeg det derfra, fra nå av.

Med hilsen


Erik Ribsskog


2010/12/1 Politikk Høyre <Politikk.Hoyre@hoyre.no>


Hei Erik Ribsskog.

Takk for e-posten din. Så vidt vi kan se er du ikke registrert som medlem i Høyre.




mvh

Rune A Hansen




Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]

Sendt: 30. november 2010 18:42

Til: Erna Solberg; Politikk Høyre

Emne: Utmelding av Høyre





Hei,



nå har jeg vært på møter hos Høyre, på 90-tallet, og hjulpet med rådgivining, for partiprogram osv.




Jeg har i 2003, overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', og ble forsøkt drept, på Grete Ingebrigtsen sin gård, i Kvelde, i 2005.




Men politiet vil ikke gi meg rettighetene mine, de vil ikke etterforske og vil ikke si hva som foregår.




Dette har jeg sendt til Erna Solberg om, og også til Foss, i Oslo Høyre.




Erna Solberg, sier at Høyre er mot maktmisbruk.



Men, meg, Høyres tidligere hjelper, (jeg ga gratis råd til Unge Høyres program før kommunevalget i 91, i Høyres hus, og har også prøvd å hjelpe Høyre med noe webdesign, og har vært på møte/kurs i konservativ politikk, i Høyres hus, og på et møte om fortetning/byplanlegging,
hos Magne Winnem, i Lambertseter Høyre, første halvdel av 90-tallet).




Men jeg ser nå, at Høyre ikke vil hjelpe sin tidligere gratis hjelper, nemlig meg.




Så dette med at Høyre er mot maktmisbruk er nok bare tomme ord, virker det som for meg.




Jeg ønsker ikke lenger å ha noe med Høyre å gjøre, på grunn av deres manglende svar til meg.



Jeg har bedt om å få attester, for rådgivningsarbeid og kursbevis, men dette kan dere bare bruke til å tørke dere i den stumpen dere ellers bare bruker til å sitte på.




Lykke til med sittingen mm!




Med anti-tompratende politiker-hilsen



Erik Ribsskog



This e-mail has been scanned for viruses by
http://www.virus112.no
.










Denne epost har blitt kontrollert for virus av Comendo Security
This e-mail has been
scanned for viruses by Comendo Security












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter