Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 25. desember 2010

Jeg sendte en ny e-post til the Landlord




Gmail - Problems with pipe?










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Problems with pipe?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Dec 25, 2010 at 4:25 PM




To:
Lorna Murphy <LornaMurphy@tjthomas.co.uk>






Hi Lorna,

sorry to write on Christmas Day.

But the workmen didn't fix the lighting, at the ground floor, just before the stairs.

And someone in the building don't wait untill the next day, with throwing the letters on the floor in a heap, it seems, so I didn't see that I had gotten some letters, earlier this week.


Just as an update.

Thanks for fixing the light at the second floor anyway!

Merry Christmas,

Erik Ribsskog


On Fri, Dec 10, 2010 at 9:00 AM, Lorna Murphy <LornaMurphy@tjthomas.co.uk> wrote:



will report it to workmen

thanks





From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 09 December 2010 18:37
To: Lorna
Murphy
Subject: Fwd: Problems with pipe?


Hi Lorna,


I know I have arrears on the rent, but am waiting for an inheretance, after
my Danish-born grandmother, Ingeborg Ribsskog, in Norway, who died in the summer
of 2009, but my relatives are a bit slow.



I'll be at your office later this month, when I get the housing
benefit.


The reason I'm writing now, is that the lights in the staircase, at
ground-floor, and the second floor, in Hope Chambers aren't working.


So someone could fall and break their neck.



I just wanted to update you about this.

Best regards,


Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date:
Fri, Nov 19, 2010 at 3:01 AM
Subject: Problems with pipe?
To: sales@tjthomas.co.uk


Hi,


I'm not sure if this is the right e-mail address to write to.



It seems the fan over the owen isn't working now, even if it makes a lot of
sound.


Maybe the pipe on the top of the roof, isn't open, I'm wondering.



Best regards,


Erik Ribsskog



Flat 3, Hope Chambers












PS.

Her er mer om dette:

Photo 2733

Photo 2734

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter