Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 20. desember 2010

Jeg sendte en ny e-post til LO




Gmail - VS: Klage på Bjørn Kolby










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




VS: Klage på Bjørn Kolby











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Dec 20, 2010 at 7:20 AM




To:
Beate Knudsen <Beate.Knudsen@lo.no>






Hei,

nå har jeg jo forklart om akkurat det, i den aktuelle e-posten.

Hvis du leser den.

Men siden jeg jobba i Rimi og på OBS, så må jo det aktuelle forbundet bli Handel og Kontor da, vil jeg si.


Mvh.

Erik Ribsskog


2010/12/20 Beate Knudsen <Beate.Knudsen@lo.no>

Hei!


Viser til din e-post til LO-leder Roar Flåthen vedr klage på Bjørn Kolby.


Det er fint om du kan oppgi hvilket LO forbund du er medlem av slik at vi kan få sjekket ut saken din nærmere.



Symbol liten WEB.jpgBeate Knudsen Landsorganisasjonen i Norge


Personlig rådgiver Youngsgt. 11, 0181 Oslo


beate.knudsen@lo.no Tlf: 23 06 10 50/Faks: 23 06 11 20


23 06 16 46/97 06 48 58 www.lo.no




Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 18. desember 2010 07:14

Til: Roar Flåthen
Emne: Klage på Bjørn Kolby

Hei,

jeg har sent om en rekke arbeidssaker, som jeg har mot Rimi, med flere, til Bjørn Kolby, men han svarer ikke.


Jeg var på LO-møte, hos dere, i Storgata, med en gjeng fra OBS Triaden, rundt 1991.


Jeg innrømmer at jeg ikke var medlem av LO, da jeg jobba i Rimi, men jeg ble heller ikke forsøkt vervet, av butikksjef Elisabeth Falkenberg og kollega Wenche Berntsen, på Rimi Nylænde.



De ville nok 'klikka' tror jeg, hvis jeg hadde meldt meg inn i LO, for de, (ihvertfall Falkenberg vel, (som er samboer med Liv Undheim, som er leder eller nestleder i LO-forbundet Industri-Energi), var vel feminister, tror jeg.


(Magne Winnem, (en butikksjef i Rimi, som jeg kjente fra siste året fra Gjerde VGS., i Drammen), sa også at Elisabeth Falkenberg og ei butikksjef fra Rimi Askergata, som het Betina vel, var i 'mafian').


Jeg ønsker derfor å klage på dette.


Håper dette er i orden!


Mvh.



Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter