Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 26. desember 2010

Jeg sendte en ny e-post til MyHeritage




Gmail - [Ticket#2010122610000203] Problems with settings/Fwd: Erik Ribsskog, du har fått Smart Match treff! (22. des 2010)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




[Ticket#2010122610000203] Problems with settings/Fwd: Erik Ribsskog, du har fått Smart Match treff! (22. des 2010)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Dec 26, 2010 at 4:19 PM




To:
support@myheritage.com






And also,

it's not the name which is wrong, but some hackers have added the title 'Miss' before my name.

How do I change this?

I have a password which is difficult to guess, still MyHeritage is being hacked again and again.


I think this could be due to a backdoor in your SQL-server or something.

Strange pictures and new persons have also been added, and mafia-threats.

I would have wanted someone to investigate this.


I don't pay you money for a family three, just for this to be hacked all the time.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Sun, Dec 26, 2010 at 4:05 PM
Subject: Re: [Ticket#2010122610000203] Problems with settings/Fwd: Erik Ribsskog, du har fått Smart Match treff! (22. des 2010)
To: MyHeritage Support <support@myheritage.com>



Ok,

thanks very much!

Have you gotten the e-mails I sent about the hacking?

Erik Ribsskog



On Sun, Dec 26, 2010 at 3:15 PM, MyHeritage Support <support@myheritage.com> wrote:

Hi Erik,



If I set the language back to Norwegian, you will receive all emails also in Norwegian. Is this fine by you?

Regarding your name, you can change it in your profile by entering the site and going to "my profile" in the upper right corner of the page.




Best regards,

Aviv

MyHeritage.com team

-=-

Email: support@myheritage.com Web: http://www.myheritage.com/

-=-







News from the MyHeritage Blog



12/26/2010 05:03 (+2) - Erik Ribsskog wrote:

Hi,

this is part of the hacking.



I want to have the languange in Norwegian.



And I'm not Miss.


This is some hackers who have written Miss Erik Ribsskog, (probably the Merseyside Police, because they write that on my letters).



Thanks for your reply anyway,



Erik Ribsskog





On Sun, Dec 26, 2010 at 7:50 AM, MyHeritage Support <support@myheritage.com> wrote:


Hi Erik,



Thank you for writing to us.

Your default language was set to Norwegian, and this is the reason you received the email in this language, not in English.

I now set English as your language so you should start receiving email in English from now on.





Best regards,

Aviv

MyHeritage.com team

-=-

Email: support@myheritage.com Web: http://www.myheritage.com/

-=-







News from the MyHeritage Blog














Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter