Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 6. desember 2010

Jeg sendte en ny e-post til Statoil




Gmail - Anmeldelse










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Dec 6, 2010 at 9:34 PM




To:
PALHEL@statoilfuelretail.com






Hvorfor sender du om det her midt på natta, langt utafor folkeskikken og arbeidstiden?

Hva skal det her bety?

Frekke f*en.

---------- Forwarded message ----------

From: Pål Heldaas <PALHEL@statoilfuelretail.com>
Date: 2010/12/6
Subject: RE: Anmeldelse
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>





Hei,


jeg opprettholder at Statoil Norge ikke har noen rolle i dette. For å være tydelig: Statoil Norge er et datterselskap av Statoil Fuel & Retail ASA. Vedkommende som har kontaktet
deg har så vidt jeg kjenner til en tilknytning til Statoil ASA, som er et annet selskap (riktignok vår tidligere heleier, nå majoritetseier, men vi håndterer ingen - ingen - saker på vegne av Statoil ASA. )


I tillegg: at vedkommende kontakter deg, tror jeg neppe er en sak for hans arbeidgiver.


Jeg har med bakgrunn i ovennevnet ikke til hensikt å videresende din henvendelse. Overhodet ikke.


Vennlig hilsen

Pål Heldaas






From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sent: 6. desember 2010 17:13

To: Pål Heldaas

Subject: Re: Anmeldelse





Hei,



nei, det er vel diskuterbart.



Jeg mener at han da gjør det som representant for Statoil.




Og at du her er medhjelper i kriminalitet, som mobbing på internett er.




Jeg ber om at du sender denne saken til din overordnede.



På forhånd takk for hjelp!



Med hilsen



Erik Ribsskog






2010/12/6 Pål Heldaas <PALHEL@statoilfuelretail.com>




Hei,



Takk for din henvendelse. Etter hva jeg forstår har Kjell Tore Aven en tilknytning til Statoil ASA, en annen del av Statoil enn den
jeg representerer, men jeg vil påpeke at hva enkeltpersoner gjør på Facebook anser vi som en privatsak.



At han oppgir tilknytning til Statoil som en del av sin profil gjør i mine øyne ikke at vi har en rolle i kommunikasjonen mellom deg
og Aven.



Vennlig hilsen


Pål Heldaas


Informasjonssjef Statoil Norge as














From: Erik
Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sent: 4. desember 2010 13:31

To: Pål Heldaas

Subject: Fwd: Anmeldelse







Hei,






deres medarbeider, som jeg ikke vet hvem er, jeg kjenner ikke noen i Kristiansund.






Han sender venneforespørsel med ekkelt bilde, på konto.







Jeg ble dratt med på et døvekurs, av min onkel, Håkon Mogan Olsen, da jeg gikk i 7. klasse, eller noe vel.







De dro meg med på døveskolen i Holmestrand, siden min kusine, Lene Olsen, er døv.






Jeg lurer på om jeg har fått noen døve etter meg, siden jeg ikke gjorde så bra innsats på det døvekurset, men det gikk litt i glemmeboka, for jeg prioriterte ungdomsskolen, og hadde ikke så mye med Lene å gjøre egentlig.







Er han medarbeideren deres, med det ekle bildet, Kjell Tore Aven, døv, er det lov å spørre om det?






Er det et nettverk av døve, som jeg har fått etter meg?






Er det derfor politiet bare sitter på stumpen?






Mvh.






Erik Ribsskog









---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/12/4

Subject: Anmeldelse

To: post.nord-trondelag@politiet.no





Det her må være del av noe slags mobbekampanje mot meg, tror jeg.





Jeg kjenner ikke personen og han hadde så sykt Facebook-bilde.






Erik Ribsskog











-------------------------------------------------------------------

The information contained in this message may be CONFIDENTIAL and is

intended for the addressee only. Any unauthorised use, dissemination of the

information or copying of this message is prohibited. If you are not the

addressee, please notify the sender immediately by return e-mail and delete

this message.

Thank you









-------------------------------------------------------------------

The information contained in this message may be CONFIDENTIAL and is

intended for the addressee only. Any unauthorised use, dissemination of the

information or copying of this message is prohibited. If you are not the

addressee, please notify the sender immediately by return e-mail and delete

this message.

Thank you











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter