Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 4. desember 2010

Jeg sendte en ny e-post til Tingretten i Drammen




Gmail - Anmeldelse av min far, Arne Mogan Olsen, for noe tull, (mordforsøk?)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av min far, Arne Mogan Olsen, for noe tull, (mordforsøk?)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Dec 4, 2010 at 6:33 PM




To:
drammen.tingrett@domstol.no






Hei,

jeg har sendt om dette til dere før, men nå har jeg fått noen nye opplysninger om dette.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/12/4
Subject: Anmeldelse av min far, Arne Mogan Olsen, for noe tull, (mordforsøk?)

To: post.sondre.buskerud@politiet.no


Hei,

min far, Arne Mogan Olsen, han sa til meg, før bølleringinga begynte, som jeg har anmeldt, at min grandonkel, Idar Sandersen, på Hurumlandet, som min far ikke ville arve, hadde mange malerier etter Kittelsen.


Men nå ringte jeg Idar Sandersen nå, og han sa det, at han ikke kjente noe til, noen malerier av Kittelsen.

Så min far har kanskje løyet, for han vet at jeg skriver blogg, for å få noen til å gjøre innbrudd hos, og kanskje kverke, han Idar Sandersen.


Pga. arv, eller noe?

Det er noe rart her, synes jeg ihvertfall, som inspektørene hos politiet nok burde finne ut av og etterforske kanskje.

Selv om politiet kanskje er mer opptatt av å streike i våre moderne dager.


Med hilsen

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter