Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 7. desember 2010

Jeg sendte en ny oppdatering til Tingretten i Drammen




Gmail - Oppdatering angående arvesak/Fwd: Oppdatering angående arbeidssak mot min far Arne Mogan Olsen/Fwd: din pøbel










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering angående arvesak/Fwd: Oppdatering angående arbeidssak mot min far Arne Mogan Olsen/Fwd: din pøbel











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Dec 7, 2010 at 6:19 PM




To:
drammen.tingrett@domstol.no








---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/12/7
Subject: Oppdatering angående arbeidssak mot min far Arne Mogan Olsen/Fwd: din pøbel
To: post.sondre.buskerud@politiet.no
Cc: bjorn.kolby@lo.no, epost@nito.no





---------- Forwarded message ----------
From: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>

Date: 2010/12/7
Subject: din pøbel
To: eribsskog@gmail.com


kan du huske din pøbelopptreden da du var guttunge. det var ingen som kunne få deg til fornuft.det samme skjer nå. du er helt håpløs når det gjelder

normal oppførsel. det er greit erik at du skal få min arv etter min død, men det er bare gjeld å arve så jeg vil tro at du må greie deg resten av ditt

liv uten noen støtte av min familie. du har nemlig dritig på droget. det nytter ikke å kødde med pappa aren. du har fått alle muligheter her i livet

men du har rota de bort. men du har mulighet til å komme tilbake til fornuft og få hjelp av familien.



PAPPA ARNE













PS.

Dette her, med at jeg var en pøbel, som guttunge, det er ikke noe som min far har tatt opp med meg før.

Så jeg synes det er litt seint å ta opp nå, som jeg er 40 år gammel.

Jeg har også en arbeidssak, mot faren min, og han vil at jeg skal bli lagt inn på sinnsykehus, sånn som skjedde med min mor.

Derfor vil ikke jeg ha noe mer med faren min å gjøre, før vi eventuelt møtes i retten.

Angående den omsorgssviktsaken og den arbeidssaken, som jeg har mot faren min.

Så får vi ta videre kommunikasjon da.

Men i mellomtiden, så vil jeg ikke skrive noe til faren min, for jeg tror det også kan ødelegge for de rettsakene.

Og jeg vil ikke bli lagt inn på sinnsykehus heller, (sånn som skjedde med moren min, Karen Ribsskog), for å si det sånn.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter