Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. desember 2010

Jeg sendte en påminnelse til the Jobcentre




Gmail - Reminder/Fwd: Finished with Employment Zones










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Reminder/Fwd: Finished with Employment Zones











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Dec 23, 2010 at 4:09 PM




To:
Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk


Cc:
CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk>






Hi,

I can't see that I have received a reply to this e-mail, so I'm sending a reminder about this.

Best regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Wed, Dec 22, 2010 at 1:49 PM
Subject: Finished with Employment Zones

To: Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk


Hi,

my Employment Zones-programme with Sencia, ended on Monday.

So yesterday, I called the Jobcentre, on 0845 604 3719, (a number I was given by Sencia), to set up a new claim.



They told me to call 0800 055 6688, who told me to call 0845 608 8529.

They started setting up a new claim, and were going to call me back today, before 1 pm., which they didn't.

I called you again today, on the 0800 055 6688, or it could have been 0845 608 8529, and spoke with Mark there.


He told me to call the Jobcenter, on 0845 604 3719, to start receiving Jobseekers Allowance again.

I've called that number twice now, but they don't reply.

I almost have no money, so I need to get my Jobseekers Allowance back.


Could you please arrange so that I get my Jobseekers Allowance again from yesterday, 21/12?

Thanks in advance for any help.

My Jobcentre is the jobcentre at Williamsson Sq.



Best regards,

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter