Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 10. desember 2010

Jeg skrev mer om NITO og NITO's president, Marit Stykket, på Facebook




Erik Ribsskog



Erik Ribsskog Jeg studerte ved HiO IU, fra høsten 2002 til våren 2004.


Jeg har også studert ved NHI, på 80 og 90-tallet.

Jeg måtte få godkjent noen fag, fra NHI, for å få en høyskolekandidatgrad, fra HiO.

Så den graden fikk jeg i 2009.


Men da fikk jeg ikke lov å bli studentmedlem hos NITO.

Enda jeg da ville hatt krav på å få kurs osv., av NITO nå, siden jeg er arbeidsledig i England.

Det syntes jeg var dårlig.

NITO vil heller ikke hjelpe meg med en arbeidssak, som jeg har mot Bertelsmann/Microsoft, her i England.


Jeg sender klager helt til toppen i NITO, men de svarer ikke engang:

http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/NITO


Mvh.

Erik Ribsskog




27. juli kl. 13:00 · · · Del






    • Martin Krogstad Vel, jeg har ikke myndighet til å kunne ta stilling til dette, men du får fortsette å kontakte de så kan det gå til slutt!

      6. oktober kl. 15:46 ·



    • Erik Ribsskog

      Ja, det ligger hos hun presidenten hos NITO, Marit Stykket nå.

      Men hun bare sitter på det.

      Jeg har også sendt om dette til NITO sitt styre, uten å få noe svar.


      Så dette virker litt håpløst, syntes jeg.

      Noen sendte meg en artikkel om likestilling, med Marit Stykket sin e-post adresse på.

      Har Marit Stykket en personlig agenda mot meg, siden jeg ikke er kvinne?


      En interesseorganisasjon burde jo jobbe for alle medlemmene og ikke bare kvinnene.

      Da er jo NITO en feministisk organisasjon da.

      Og burde kanskje slå seg sammen med Ottar.

      Hva er vitsen med å ha både NITO og Ottar, hvis de er like?


      Nei, det virker bare som noe tullball for meg.

      Så sånn er nok det.

      Jeg savner ihvertfall en interesseorganisasjon for ingeniører og teknologer som NITO vel er ment å være.

      Mvh.

      Erik Ribsskog










http://www.facebook.com/group.php?gid=61143614824

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter