Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 30. desember 2010

Jeg tror ikke at jeg har tid til det her, dessverre




Gmail - Blogger johncons-MUSIKK










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Blogger johncons-MUSIKK











CITY MEDIA Foundation
<tools@citymediafoundation.org>



Thu, Dec 30, 2010 at 2:04 PM




To:
"eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>








































































































Hi,
I found your blog johncons-MUSIKK on Blogger and I may have an interesting proposal for you.
I work for the CityMedia foundation (citymediafoundation.org) and we are currently offering relevant bloggers from all over the world a chance to become the administrator of their city’s video site; this is why I’m contacting you.
We created the [City].vi network, making videos of world cities instinctively accessible with this address model: “city name” followed by “.vi”
For example: paris.vi, madrid.vi, chicago.vi, losangeles.vi, etc.
The address model works for 68,000 of the world’s most important cities. Think about a city and try...
The objective of the [City].vi network is to become the leading resource for local video content. Our strategy: working with relevant local bloggers.
We would be pleased you become the administrator of liverpool.vi and offer internet surfers a comprehensive video selection about Liverpool.
By managing your city’s video site you earn all of the revenues made from the site: ads, professionals registrations, links...
Basically, running liverpool.vi consists of making the site known by locals, for they post and watch videos.
Come on the site, you will find the proposal in detail and the advantages to work with us and take control of your city's video site.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=Kl500NppDCY
Facebook: http://www.facebook.com/city.vi
Twitter: http://www.twitter.com/city_vi
Thank you for your attention.
Vicki Karlin
City.vi Manager
City.vi, a tool by CityMedia Fdt
citymediafoundation.org
Follow this link, if you no longer wish to receive information from us.
______________________________________________
Copyright © 2009-2010 CityMedia Fdt.









PS.

Den e-posten er nok bare noe sånn markedsførings-triks det, forresten.

For man må også betale for å ha et sånt nettsted, så jeg.

Men men.

Bare noe jeg la merke til.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter