Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 10. desember 2010

Mer fra Sverige






Hej hej,






Erik Ribsskog 9. desember kl. 21:12

Vafår sendar du mig Venneforfrågan?


Jag har varit på Statshotellet i Karlstad. Sola skinner alltid i Karlstad.

Min farsa köpte en ljusbrun skinnjakka åt meg, och en amerikansk flagga, på en söndag, i en lite gömd affär, i Karlstad, i början på 80-tallet.


Jag såg även en elefant, från sirkus, som paraderade i stan, og vann på en lotta(?)

Vafår gjör du så her?

Erik Ribsskog



Roland Järverup 9. desember kl. 21:13 Rapporter

Känner du Eda?



Erik Ribsskog 9. desember kl. 21:14

Nei, det gjør jeg nok ikke dessverre, hvem er det?




Erik Ribsskog 9. desember kl. 21:22

Er det hun som bor i Manchester, og som jeg traff på toget?




Erik Ribsskog 9. desember kl. 21:35

Hun Eda, hun var fra Vestkysten, av Sverige, sør for Gøteborg da sikkert.


Hun bodde i Manchester, og hadde fått besøk av en ung, svensk mann, fra Stockholm, eller Gotland, eller ihvertfall Østre Sverige.

De pratet høyt så jeg hørte at de var svenske.

Hun dama holdt med Manchester City.


Hun pratet høyt om at hun ville ha sex med han svenske mannen, når de kom hjem, sånn at jeg kunne høre det, etter at jeg hadde sluttet å prate med de.

Men sånn er svenske damer regner jeg med, at de lar hele toget høre om sex-livet sitt.


Hvem vet.



Erik Ribsskog 9. desember kl. 21:51

Hun Emelie Wallin, fra Arvato, var også sånn.


Det var akkurat som om hu prøvde å få de som ringte for aktivere Windows, til å bli kåte, de svenske menna.

Hu gråt også i heisen, og sa at hun var 'sjuk'.

Men hun ville ikke ha febermedisin.


Senere forsvant hun fra jobben, og ble syk, eller 'syk', og kom vel aldri tilbake.

Anna Nordmark var også sykmeldt der, (på Bertelsmann Arvato sin skandinaviske produktaktivering), og jobbet bare en gang, på den tiden jeg jobbet der, (fra august 2005 til november 2006).


Ei på Netto, i Weaverthree, som også er svensk, kunne høre jeg var norsk.

Hva heter hun da.

Jeg husker ikke nå, jeg kan sjekke det opp.

Elisabeth Liljegren, som hadde Abba-show, sammen med søstera si, Ellinor, lagde tegnefilm, av en naken rumpe, som hun sendte meg, på Bertelsmann/Microsoft, gjennom Emelie Wallin.


De Liljegren-søstrene, som også hadde vært i Leeds.

De var jeg på fest hos, høsten 2005, gjennom Margrethe Augestad, fra Drammen.

De norske jentene gikk hjem, uten å be meg på nachspiel.

Og de svenske, de lukket ikke opp porten, når jeg skulle hjem.


Så jeg måtte klatre over en rulle og et farlig gjerde med gitter, så jeg kunne spiddet meg, (for de har innbrudssikre og inhumane gjerder her i England).

Ellinor Liljegren spilte og sang en sang av Wresjvik, Frederik Åkare og et jentenavn.


Hun Emelie Wallin vil ikke prate om jobb, og hun gråt da jeg ringte henne, for å høre hvorfor hun slutta på Microsoft.

De Liljegren-jentene jobber på et Gym i Sverige, men hun Ellinor har visst ikke e-post adresse der.


Mvh.

Erik Ribsskog



Erik Ribsskog 9. desember kl. 21:55

Nei, hun het ikke Eda, hun heller.


Hun het Amanda, hun svenske fra Netto Weaverthree, som kunne høre at jeg var norsk.

Mvh.

Erik Ribsskog



Erik Ribsskog 9. desember kl. 22:00

Også ei som het Sophie Linvall Johnson, på Arvato.


Hu var så glad i jobben, så hu spytta, mens hu prata, husker jeg, på telefonen, en gang hun satt ved siden av meg, høsten 2005, må det vel ha vært.

Men men.

Hun klagde også, på at hennes engelske kjæreste, ikke var noe snill, når de var hjemme.


Charlotte Liljegren og ei som het Malin, klagde på at det var bedre i Leeds, enn her i Liverpool.

Men jeg skjønte ikke nøyaktig hva de mente.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog



Erik Ribsskog 9. desember kl. 22:07

Du mener hu i Stockholm, som f*tta lukta vondt på, som jeg traff i Oslo, sommeren 2000, var det vel.


Hun veldig pene, men som vel var anorektisk, og som måtte gå innom Baronen, før hun kunne gå på nachspiel?

Hun hørte på han Bjørn Rosengren og den 'yksa, yksa, yksa'-sangen.

Noe sånt.

Men men.


Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog



Erik Ribsskog 9. desember kl. 22:10

Jeg traff også noen svenske unge damer, i Aiya Napa, sommeren 1998.


Første kvelden, så stod hu ene, og trykte puppene mot meg, i baren på hotellet.

Men etter det, så var de bare hjemme, hele uka, tror jeg.

De var vel fra Stockholm, de og.

Hu som trykte puppa, stjal en fotball, fra noen unger.


Hu ble med for å drikke vodka, (Vikingfjord, fra tax-freen på Gardermoen), men kasta opp, eller noe.

Og klagde senere, på at noe galt hadde skjedd, (at hun spydde?).

Så det er mulig at noe var galt med de svenske jentene på Aiya Napa, i 1998, men det jo lenge siden.


Men men.

Bare noe jeg kom på.

Mvh.

Erik Ribsskog



Erik Ribsskog 9. desember kl. 23:20

Och varför min farsa skulle kjøpa ljusbrun skinnjakka åt meg, som va ungefär 10-11 år, det vet jag inte.


Jag protesterade, men min farsa ville inte höra.

Men så ville min farsa også köpa en sydstatsflagga, av nån anledning.

Og da protesterade jag igjen, för det hadde jeg lest om i en herrtidning, Vi menn, som min farsa abonerade på, at var relaterad til ku klax klan och så vidare.


Så da fikk jag min farsa, som insisterade på å kjöpa en flagga, til at i stellet köpa Stars and Stripes iställat for sydståtsflaggan.

Jag gillade inte den her skinnjakkan, men min farsa tvingde meg bära den, til skolan etc.


Och den amerikanska flaggan, (i stor storlek), hang han upp, på sovrum, som han aldri använde, eftersom han hadde en sambo, Haldis Humlen, i et annat hus på Bergeråsen.

Så jag tog over min farsas sövrum, från ja var 10-11 år, eftersom min farsa satt inn en vannseng der, som han aldrig använde.


Men jakkan blev stulen på barnskolan jag gikk i 4. eller 5. klass på, medan jag spelade fotball.

Men vaför han ville kjøpe sånna där ting, i Karlstad, i en amcar-affär, eller nått der, det vet jag inte.


Men han är antagligen nåt Ku Klux Klan, eller lignande.

Nått sånt där.

Endast något jag kom ihåg.

Erik Ribsskog



Roland Järverup 10. desember kl. 08:10 Rapporter

Eda är från Tallinn.

Tallinn er som hemma, fast annorlunda.



Erik Ribsskog 10. desember kl. 13:48

Nei tyvärr, jag kjenner nog ingen från Estland.


Er Eda i Johanitterordenen, eftersom jag har nogra slektningar i min farsas nya familj, som er i den orderen, och som antageligen/möjligen forföljer meg?

Du borda endra ditt passord möjligen sånn at Eda inte anvender ditt Facebook, för at mobba dom som Johanitterorderen forföljer.


Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter