Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 10. desember 2010

Nå kjøpte jeg MyHeritage, for enda et år, selv om det meste av julebudsjettet mitt røyk der. Men men, det er jo hobbyen min så, nemlig slektsforskning




Gmail - Receipt for your Payment (Ref# 40816717)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Receipt for your Payment (Ref# 40816717)











Plimus Sales
<do-not-reply@plimus.com>



Fri, Dec 10, 2010 at 12:48 AM




Reply-To:
Plimus Sales <do-not-reply@plimus.com>


To:
eribsskog@gmail.com






**************************************************************************

IMPORTANT:  This receipt is best viewed with a fixed width font. (Courier)



***      DO NOT REPLY TO THIS EMAIL AS THIS ADDRESS IS NOT CHECKED     ***

                 SEE BELOW FOR CONTACT INFORMATION

**************************************************************************



Dear Erik Ribsskog,



Thank you for your recent purchase using the Plimus.com Online Store.



Plimus is under contract with MyHeritage Ltd. to process orders and collect payments.



If you have any content-related or technical questions about the product, only the manufacturer can provide proper support, please contact

Name: MyHeritage Ltd.

Email: support@myheritage.com



If you contact the seller, please be patient and allow them 2 business days to respond.



If after two business days the issue remains unresolved, Plimus will be happy to assist you directly.  To make a customer service inquiry regarding this purchase please visit:

http://www.plimus.com/jsp/escalate_issue.jsp?ref=40816717



We have received your order and your credit card charge has been authorized.



Use the link below to request product support, see your order information online, retrieve your receipt, obtain an official invoice, request refund or to have your product/registration keys resent (if applicable), do not reply to this email as your reply will go unread:

https://shoppers.plimus.com/jsp/order_locator_info.jsp?refId=CA2075D2888E7525&acd=FABF499F4FDC1304



We appreciate your business and look forward to serving you again in the future. Please find the receipt for your order at the end of this message.



Best regards,



The Plimus Team on behalf of

MyHeritage Ltd.

support@myheritage.com



IMPORTANT: This charge will appear on your credit card statement as

          "PLI*MYHERITAGE"



----------------------------------------------------------------------------

Payment Details:



Erik Ribsskog                            Order Reference Number: 40816717

                                                Account Number: 25211239

Flat 3                                               Order Date: 09 Dec 2010

Liverpool GB-L2 2AE

United Kingdom

+441512363298

eribsskog@gmail.com





Product                                     Qty     Unit Price    Ext. Price

----------------------------------------------------------------------------

MyHeritage .com Family Site Extension - Pre   1    $        68.00   $        68.00

----------------------------------------------------------------------------

                                                           VAT (17.5%): $        11.90

                                                         Total: $        79.90





Thank You,



The Plimus Team on behalf of

MyHeritage Ltd.

support@myheritage.com









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter