Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Friday, 16 April 2010

For å bo på Ungbo, (hvor jeg bodde), så må man tjene under 300.000. Men da blir man mobba, på Lambertseter, av hu Ingunn, som jobba på Rimi Nylænde

tjene under 300 000

http://oslopuls.aftenposten.no/?service=redirect&sourceid=2146535

PS.

For da skulle hu Ingunn, som jobba som ekstrahjelp, på Rimi Nylænde.

Da skulle hu ha det til at jeg hadde bodd på noe hjem, eller noe.

Hørte jeg at hu sa bak ryggen min, til de andre som jobba i den butikken.

Så da ble det spetakkel.

For jeg var jo butikksjef der, og det var kanskje derfor noen av folka var så 'vrange' der, for de hadde ikke noe respekt for meg, fordi at jeg hadde bodd på Ungbo, som de trodde at var noe 'hjem'?

Så Oslo Øst er kanskje egentlig minst like snobbete som Oslo Vest?

Hvem vet.

Noe er det nok ihvertfall.

Men Ungbo er ihvertfall et botilbud som Oslo kommune har til vanlige folk, og er ikke noe hjem, sånn som jeg skjønte det, ihvertfall.

Det var bare tilfeldig at jeg leide av de, fordi jeg så en plakat de hadde hengt opp på T-banen.

Ellers hadde jeg bare leid på det private markedet.

Så det var ikke noe spesielt bak det, at jeg leide av Ungbo, det var bare tilfeldig.

Så at jeg skal bli stigmatisert, på jobb osv., på grunn av det her, det synes jeg er helt merkelig og helt forkastelig.

Så sånn er det.

Bare noe jeg kom på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Men man kan kanskje lure på hvorfor kommunen skal hjelpe vanlige folk?

Det lærte vi på Unge Høyre-kurs, at man skal ikke hjelpe de som har to bein, for da blir det ikke noe igjen til de som har et bein.

Så det er kanskje litt rart, at de har Ungbo da.

Men jeg så bare plakaten på T-banen, og oppfattet de som en del av det vanlige boligmarkedet.

(Og det her var på den tida, at Mette Holter, min halvbror Axel sin stemor, mer eller mindre kasta meg ut, fra det rommet jeg leide hos dem, på Furuset.

Så jeg trengte en bolig raskt, for det var slitsomt å høre på den gnålinga til Mette Holter.

Så derfor ga jeg i søren i om det var kommunen jeg leide av, eller om det var privat, jeg ville bare ha meg et annet sted å bo raskt.

Og Ungbo virka som en måte som man raskt kunne få et nytt sted å bo.

For gjennom de var man garantert et sted å bo.

Mens på det private markedet, så kunne man vel risikere å måtte søke mange steder, for å få et sted å bo.

Så jeg så for meg det, at det ville tatt lenger tid, å få bolig på det private markedet.

Og hvis jeg søkte gjennom Ungbo, så kunne jeg si til Mette Holter at jeg _helt sikkert_ ville flytte, og roe ned henne.

For jeg hadde sett på en plass i bofelleskap, på Grunerløkka, hos noen jenter som jobba i samme butikk som Magne Winnem.

Men det var veldig vagt, jeg skjønte ikke hvorfor Magne Winnem lo av dem.

Kanskje noe var galt der?

Magne Winnem lo av de jentene, for de hadde spurt om jeg klarte å skille vasketøyet.

Så de ville vel la meg vaske klærna mine sammen med dem osv.

Så det rant ut i sanden, det greiene der, for jeg kommuniserte ikke så bra med de jentene gjennom Magne Winnem.

Men det var kanskje Magne Winnem som var misunnelig, siden han kanskje også ville ha bodd sammen med de jentene, og derfor ikke ville kommunisere så bra med meg?

Hva vet jeg.

Jeg orka ikke mer sånn tull, ihvertfall, så derfor virka Ungbo greit, syntes jeg, når jeg så plakaten deres på T-banen.

Så sånn var det).

Og det er de vel også.

Men litt rart er det Ungbo-greiene.

Det er jeg enig i.

For de forklarer ikke helt hvorfor de har Ungbo, i artikkelen ovenfor.

Eller de sier det er fordi at unge folk ikke skal bli lurt, når de leier sin første bolig.

Men det er vel kanskje litt vagt.

Enten så er man vel voksen eller så er man vel ikke voksen?

Men det er vel en annen sak.

Bare noe jeg kom på.

Men men.

PS 3.

Nå skjønner jeg det, hu jenta som Magne Winnem kjente, fra bofelleskapet på Grunerløkka sa.

For jeg hadde ikke så mye med Magne Winnem å gjøre på den tida der.

Eller, jeg hadde mange kamerater.

Og jeg hang mye sammen med tremeningen min Øystein Andersen og dem, på den tida der.

Så jeg spurte Øystein, om han gadd å være med, for å se hva han syntes.

(For jeg syntes at bofelleskap, ikke hørtes så fint ut.

Og de jentene jobba i Rimi, og jeg syntes ikke at Rimi, (eller butikkjobbing heltid), hørtes så fint ut heller, (selv om jeg må innrømme at jeg endte opp med det samme selv, men jeg hadde ikke forestilt meg det, i 1991).

Og Grunerløkka, det gikk ikke for å være den beste delen av Oslo, i 1991, som det her var).

Så de likte kanskje ikke at Øystein var adoptert fra Korea?

Eller de trodde kanskje at Øystein var muslim?

(Enda Øystein vel er ganske norsk, selv om han er adoptert fra Korea.

Han er vel ihvertfall ikke som en muslim, vil jeg si).

Så derfor lurte hu Rimi-jenta, fra butikken som Magne Winnem jobba i, på St. Hanshaugen, som assistent vel, på om jeg klarte å skille hvitt og farga tøy.

For hu var litt rasist.

Og Magne Winnem hadde kanskje ikke sagt til henne, at Øystein var tremenningen min, og at han var adoptert fra Korea?

Nå tror jeg at jeg skjønner det.

Derfor rant nok det litt ut i sanden.

For hu ene Rimi-jenta, likte ikke det, at jeg tok med tremenningen min, Øystein Andersen, (adoptert fra Korea), fra Lørenskog, på det intervjuet, hvor de hadde lagd pizza osv., de jentene, hvis jeg husker riktig.

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg kom på.

For han Øystein, han var ganske lav og sånn.

Men han hadde et veldig stort kontaktnett, og mange kamerater.

Så han var en respektert person, vil jeg si, som hadde automat-firma osv., og var ansvarlig for filmer på TG osv.

Så Øystein var som en forretningsmann nesten, selv om han kanskje så litt ut som en 'pjokk' da.

Kanskje det var det de jentene 'gura' på.

Hva vet jeg.

Jeg fikk ikke så veldig klare meldinger tilbake fra Magne Winnem ihvertfall, etter det intervjuet hos dem, såvidt jeg kan huske.

Men men.

Så det gikk litt tid, så hu Mette Holter ble enda surere, fordi jeg ikke flytta til Grunerløkka.

Så da ble det enda mer gnåling.

Så derfor var jeg bare glad for å finne et annet sted å bo, og blåste i om det var Ungbo, og kommunalt eiet bofelleskap.

For jeg var så lei av det tullet med å finne et nytt sted å bo, og den gnålinga og masinga til hu Mette Holter.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

PS 4.

Her kan man se det, at Øystein pleier å gå med tøff skinnjakke, nok kanskje for å kompansere litt for det, at han ikke er så veldig høy, og at han ihverfall tidligere kanskje så litt ut som en 'pjokk' da:

mer om dette skinnjakke

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=712956166&ref=search&sid=1059338080.3387765944..1

Jeg sendte en ny e-post til Norsk Pasientskadeerstatning




Google Mail - Svar vedrørende dokument 169










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Svar vedrørende dokument 169











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Apr 16, 2010 at 2:50 PM




To:
Cecilie Bakken Kristoffersen <Cecilie.Bakken.Kristoffersen@npe.no>






Hei,

leste dere den første e-posten min forresten?

Syntes dere at det var en vanlig klage?

Mvh.

Erik Ribsskog



2010/4/16 Cecilie Bakken Kristoffersen <Cecilie.Bakken.Kristoffersen@npe.no>



Fastlegene omfattes av Norsk pasientskadeerstatning.



For å bytte fastlege, må du kontakte NAV.



Med vennlig hilsen

Cecilie Bakken Kristoffersen

førstekonsulent


Norsk pasientskadeerstatning, Holbergs gate 1, Postboks 3 St.
Olavs plass, 0130 Oslo

Telefon: 22 99 45 00, Direkte: 22 99 45 97, Telefaks: 22 99 45 90P Vennligst tenk på miljøet før
du skriver ut denne e-posten.




Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 16. april 2010 15:38

Til: Cecilie Bakken Kristoffersen

Emne: Re: Svar vedrørende dokument 169




Hei,






takk for svar!






Du spørr om det er noe mer jeg lurer på.







Jeg lurte jo på det, om Fastlege-ordningen har sin egen
klageordning.







Jeg spurte jo dere, om dere kunne fjerne denne legen som min
fastlege, i den første e-posten jeg sendte.







Igjen takk for svar!







Mvh.






Erik Ribsskog






2010/4/16 Cecilie Bakken Kristoffersen <Cecilie.Bakken.Kristoffersen@npe.no>



Vi viser til din e-post av
13.04.2010.


Ut fra de opplysningene vi har mottatt
fra deg, er det ikke mulig å si noe konkret i forhold til om du har krav på
erstatning eller ikke. Før vi kan ta stilling til dette spørsmålet, må saken
utredes nærmere.


På generelt grunnlag kan vi
imidlertid si at for å ha rett til erstatning, må den anførte skaden bl.a ha
medført økonomisk tap av størrelsesorden minst kr 5000,- eller medført varig
medisinsk invaliditet minst tilsvarende 15%. Dersom du mener følgen av anført
behandlingsskade vil påføre deg et slikt økonomisk tap eller varig invaliditet,
vil vi anbefale å sende inn et skademeldingsskjema. Skademeldingsskjema finner
du på www.npe.no.


Foreldelsesloven gjelder også
for krav som fremmes gjennom NPE. Krav på skadeerstatning reguleres av foreldelsesloven
§ 9. Denne bestemmelsen inneholder to foreldelsesfrister på henholdsvis 3 år og
20 år. Saken vil være foreldet når den første av disse fristene er utløpt.
Hovedregelen er at et krav er foreldet 3 år etter at skaden har manifestert seg
på en slik måte at pasienten har foranledning til å fremme et erstatningskrav.
Tidspunktet for når fristen begynner å løpe beror på din kunnskap. Du må ha
hatt kunnskap om at det foreligger en skade som har ledet til et økonomisk tap
samt kunnskap om den ansvarlige. Når du har slik kunnskap vil fristen begynne å
løpe, og saken vil være foreldet.


Dersom du ønsker ytterligere
informasjon, kan du gjerne ta kontakt med undertegnede eller gå inn på våre
nettsider: www.npe.no.


Med vennlig hilsen

Cecilie Bakken Kristoffersen

førstekonsulent


Norsk Pasientskadeerstatning, Holbergs gate 1, Postboks 3 St. Olavs plass,
0130 Oslo

Telefon: 22 99 45 00, Direkte:, Telefaks: 22 99 45 90

Internett: www.npe.no, E-post: Cecilie.Bakken.Kristoffersen@npe.no
















Jeg fikk svar fra YouTube




Google Mail - Re: [#630966124] New YouTube Copyright Complaint Submission










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: [#630966124] New YouTube Copyright Complaint Submission











YouTube Support
<ukcopyright@youtube.com>



Fri, Apr 16, 2010 at 11:39 AM




To:
johncons123 <eribsskog@gmail.com>






Hi there,



Thank you for your notification. For YouTube to remove a video based on a

copyright complaint, you must specify the particular work allegedly

infringed. You have not provided adequate identification of the particular

copyrighted work at issue.



To identify the specific work allegedly infringed, answering some or all

of the following questions may be helpful:



What is the title of your copyrighted work?

What type of copyrighted work is it?

What is the subject of the work?

When was it authored?

Where was it authored?

By whom was it authored?

What is your copyright registration number and date for this work, if

registered?



Thank you for your cooperation.



Regards,



The YouTube Team







Original Message Follows:

------------------------

From: johncons123 <eribsskog@gmail.com>

Subject: New YouTube Copyright Complaint Submission

Date: Thu, 15 Apr 2010 16:12:32 -0700 (PDT)



>   You need an HTML capable email reader to view this email.

>

>









Jeg sendte en ny e-post angående gjelden til Scottish Power




Google Mail - To the superior of Lisa Brooks/Fwd: Update/Fwd: FW: Ref: 34355287










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




To the superior of Lisa Brooks/Fwd: Update/Fwd: FW: Ref: 34355287











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Apr 16, 2010 at 2:42 PM




To:
Deana Everett <dmiddlehurst@ccsg.uk.com>






Hi,

usually I've just explained that I'm on a budget, in co-operation with the CCCS, (so they should be able to confirm this).

Or else, I can send a document from the Job Center, showing that I'm unemployed.


Yours sincerely,

Erik Ribsskog


On Fri, Apr 16, 2010 at 11:38 AM, Deana Everett <dmiddlehurst@ccsg.uk.com> wrote:




Hi


Can you please supply a financial statement?


Regards





From: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 15 April 2010 21:40

To: Deana Everett

Subject: To the superior of Lisa Brooks/Fwd: Update/Fwd: FW: Ref:
34355287




Hi,






I haven't received an answer from Lisa Brooks, so I'm trying
to escalate this.






Also, your company tried to call me today, but I think it's better to deal with
this on e-mail, (since we have started doing that, if that's alright).






Hope this is alright!




Yours sincerely,






Erik Ribsskog






---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Wed, Apr 14, 2010 at 2:16 PM

Subject: Update/Fwd: FW: Ref: 34355287

To: lbrooks@ccsg.uk.com





Hi,






your company sent me a text-message now.






But I'd rather deal with this on e-mail.







I think it's fine to keep the e-mails, as a summary of what
has been said.






Please stop sending me text-messages!






Yours sincerely,






Erik Ribsskog






---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Mon, Apr 12, 2010 at 3:28 PM

Subject: Re: FW: Ref: 34355287

To: Lisa Brooks <lbrooks@ccsg.uk.com>





Hi,






yes, on your letter it also says the number 3425287.







Yours sincerely,






Erik Ribsskog








On Mon, Apr 12, 2010 at 2:46 PM, Lisa Brooks <lbrooks@ccsg.uk.com>
wrote:




Please could you advised us of the
correct reference number. The one you have supplied appears to be 1 digit
too long



Regards


Lisa Brooks



From: Deana
Everett

Sent: 09 April 2010 11:09

To: Lisa Brooks

Subject: FW: Ref: 34355287





From: Erik
Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sent: 09 April 2010 11:07

To: Deana Everett

Subject: Fwd: Ref: 34355287




Hi,






I
got a call from Natalie, from CCS just now.






She told me to forward the e-mail to admin@ccsg.uk.com.







So
that's why I'm sending this e-mail.






Hope this is alright!







Yours
sincerely,






Erik Ribsskog






----------
Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Thu, Apr 8, 2010 at 2:27 PM

Subject: Ref: 34355287

To: sales@ccsg.uk.com





Hi,






I
called your contact number right now, 0871 384 1190.







And
the first time I called, the line was broken.






The second time I called, I asked if I could please explain, that I'm on a
budget.






But your representative, said 'no', and just followed a script, that made no
sense, and I had to spell the work 'budget', using the phonetical alphabeth.






So I was just ridiculed really.







My
offer is that I can pay a token-payment of £5 a month, like the CCCS has
advised me to, since I'm on a budget, in co-operation with them, (since I'm
unemployed unfortunatly).






(I send this in an e-mail, since I wasn't let to explain this on the phone).







Hope
this is alright!




Yours
sincerely,






Erik Ribsskog








________________________________________________________________________

This e-mail has been scanned for all viruses by Star. The

service is powered by MessageLabs. For more information on a proactive

anti-virus service working around the clock, around the globe, visit:

http://www.star.net.uk

________________________________________________________________________





________________________________________________________________________

This e-mail has been scanned for all viruses by Star. The

service is powered by MessageLabs. For more information on a proactive

anti-virus service working around the clock, around the globe, visit:

http://www.star.net.uk

________________________________________________________________________
















________________________________________________________________________

This e-mail has been scanned for all viruses by Star. The

service is powered by MessageLabs. For more information on a proactive

anti-virus service working around the clock, around the globe, visit:

http://www.star.net.uk

________________________________________________________________________





________________________________________________________________________

This e-mail has been scanned for all viruses by Star. The

service is powered by MessageLabs. For more information on a proactive

anti-virus service working around the clock, around the globe, visit:

http://www.star.net.uk

________________________________________________________________________










Jeg sendte en ny e-post til Norsk Pasientskadeerstatning




Google Mail - Svar vedrørende dokument 169










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Svar vedrørende dokument 169











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Apr 16, 2010 at 2:38 PM




To:
Cecilie Bakken Kristoffersen <Cecilie.Bakken.Kristoffersen@npe.no>






Hei,

takk for svar!

Du spørr om det er noe mer jeg lurer på.

Jeg lurte jo på det, om Fastlege-ordningen har sin egen klageordning.


Jeg spurte jo dere, om dere kunne fjerne denne legen som min fastlege, i den første e-posten jeg sendte.

Igjen takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog



2010/4/16 Cecilie Bakken Kristoffersen <Cecilie.Bakken.Kristoffersen@npe.no>


Vi viser til din e-post av 13.04.2010.


Ut fra de opplysningene vi har mottatt fra deg, er det ikke mulig å si noe konkret i forhold til om du har krav på erstatning eller ikke. Før vi kan ta stilling til dette spørsmålet, må saken utredes nærmere.


På generelt grunnlag kan vi imidlertid si at for å ha rett til erstatning, må den anførte skaden bl.a ha medført økonomisk tap av størrelsesorden minst kr 5000,- eller medført varig medisinsk invaliditet minst tilsvarende 15%. Dersom du mener følgen av anført behandlingsskade vil påføre deg et slikt økonomisk tap eller varig invaliditet, vil vi anbefale å sende inn et skademeldingsskjema. Skademeldingsskjema finner du på www.npe.no.


Foreldelsesloven gjelder også for krav som fremmes gjennom NPE. Krav på skadeerstatning reguleres av foreldelsesloven § 9. Denne bestemmelsen inneholder to foreldelsesfrister på henholdsvis 3 år og 20 år. Saken vil være foreldet når den første av disse fristene er utløpt. Hovedregelen er at et krav er foreldet 3 år etter at skaden har manifestert seg på en slik måte at pasienten har foranledning til å fremme et erstatningskrav. Tidspunktet for når fristen begynner å løpe beror på din kunnskap. Du må ha hatt kunnskap om at det foreligger en skade som har ledet til et økonomisk tap samt kunnskap om den ansvarlige. Når du har slik kunnskap vil fristen begynne å løpe, og saken vil være foreldet.


Dersom du ønsker ytterligere informasjon, kan du gjerne ta kontakt med undertegnede eller gå inn på våre nettsider: www.npe.no.



Med vennlig hilsen
Cecilie Bakken Kristoffersen
førstekonsulent


Norsk Pasientskadeerstatning, Holbergs gate 1, Postboks 3 St. Olavs plass, 0130 Oslo
Telefon: 22 99 45 00, Direkte:, Telefaks: 22 99 45 90
Internett: www.npe.no, E-post: Cecilie.Bakken.Kristoffersen@npe.no










En gang da jeg jobbet på vegne av Microsoft, så reddet jeg et stort, norsk skip, fra å grunnstøte

Jeg har jo skrevet på bloggen, at Microsoft like gjerne kunne ha hatt en maskin, som aktiverte for kundene, (istedet for å ha mennesker til å gjøre den kjedelige rutinejobben).

Og det står jeg vel fortsatt fast ved, med unntak av et scenario kanskje.

Og det var det som faktisk skjedde meg en gang, da jeg satt og aktiverte.

En norsk kaptein, på et skip, (på en spesiell, litt dårlig linje, kanskje satelitt-telefon?), ringte og klarte ikke å styre skipet.

For skipet brukte en datamaskin, som hadde Windows, og Windows ville ikke la kapteinen styre skipet, men hadde låst seg, og måtte aktiveres på nytt, (av en eller annen finurlig grunn).

Så kapteinen hørtes jo litt nervøs ut, og de hadde rota lenge med å finne telefonnummeret, og kapteinen kjente nok ikke Windows så bra, og hadde nok ikke aktivert tidligere.

Og jeg hadde jo sitti og tatt mange tusen aktiveringer.

Så jeg skulle jo egentlig ha gjort som vanlig, og sagt, 'er det første gang du aktiverer Windows?'.

Men det gjorde jeg ikke.

For jeg tror ikke at han kapteinen skjønte det, at jeg var en ganske underbetalt fyr, som satt der og fikk ca. 50 kroner i timen, for å si det samme igjen og igjen, en gang hvert femte minutt, ihvertfall, (på forskjellig språk da men).

Han trodde nok at jeg måtte ha vært ganske høyt oppe i Mircrosoft-systemet.

Så jeg prøvde å oppføre meg ganske 'important' også, sånn at kapteinen ikke skulle få helt sjokk.

Så jeg prøvde å roe ned situasjonen da.

Og jeg fikk forklart hva han måtte lese, og vi aktiverte på rekordtid da, bortimot, ihvertfall.

Men hvis han kapteinen, (eller styrmannen), hadde skjønt at jeg var en underbetalt stakkar, som sa det samme hele tiden, som en maskin eller robot.

Så hadde han kanskje mista fatningen, og blitt usikkert og begynt å knote da.

Så hadde kanskje skipet kræsja.

For det virka som at det var ganske krise.

Det var nesten som han Fleksnes som fikk 'Mayday-Mayday'.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Så jeg var ikke som en maskin hele tida, mens jeg jobba på vegne av Microsoft.

Hvis det var noe krise som et skip som holdt på å grunnstøte, eller et atomkraftverk i Sverige hadde ringt, og holdt på å bli oppvarmet.

I sånne tilfeller, så satt jeg på 'turboen', og prøvde å roe ned innringeren og situasjonen da.

(Også hvis det var døve som ringte, gjennom sånn spesiell telefon, (hvor det satt et menneske, og sa det de døve skreiv, så det ble liksom fra teksttelefon, til telefon, til min telefon, også satt den døve også foran PC-en, og jeg satt foran PC-en. Da ble det litt mye som kunne ha gått galt, så da bare aktiverte jeg fortest mulig, skal jeg være ærlig.

For å få den mølla der, til å få til aktiveringen, (og gå gjennom alle spørsmålene), det ville ha tatt så langt tid.

Da ville 50 stykker ha måttet vente i kø omtrent, (for å overdrive litt, for å forklare)).

Så den Microsoft-jobben, den var litt sånn at man måtte være nesten som en maskin.

Og jeg hørtes kanskje ut som en maskin, på det værste, når jeg kjeda meg mest, og var mest sjokka, (fordi jeg hadde hørt jeg var forfulgt av 'mafian', og kontakta Kripos i Norge, og politiet i England, men ingen ville hjelpe).

Men jeg var ikke som en maskin, altså.

Inni meg så var jeg helt vanlig.

(Om enn litt i sjokk).

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

Jeg sendte en klage til YouTube, siden folk tar innhold fra bloggen, og lager rare videoer, (som jeg ikke skjønner noe av)




Google Mail - Copyright Infringement Notification Confirmation










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Copyright Infringement Notification Confirmation











YouTube Service
<service@youtube.com>



Fri, Apr 16, 2010 at 12:12 AM




To:
eribsskog@gmail.com





















YouTube


Help Centre
| email options
| report spam

Copyright Infringement Notification Confirmation


Thank you for taking the time to submit your copyright complaint to YouTube. We will review your submission shortly.


Here is the information you filled in:





Copyright Owner Name (Company Name if applicable):
Erik Ribsskog



Your Full Legal Name (Aliases, usernames or initials not accepted):
Erik Ribsskog


Your Title or Job Position (What is your authority to make this complaint?):
Self-Employed



Address:


Flat 3, 5 Leather Lane


Liverpool, Merseyside GB-L2 2AE
GB



Username:
johncons123


Email Address:
eribsskog@gmail.com


Phone:
01512363298




URL of allegedly infringing video to be removed:

http://www.youtube.com//watch?v=1rVDlgJxjls



Where is the content at issue?

audio only




Describe the work allegedly infringed:

Other: This is an animation that's saying something I've written on my blog, in one of my e-mails, pretending to be me, (Erik Ribsskog)



URL of allegedly infringing video to be removed:

http://www.youtube.com//watch?v=QMd76pbPHZA



Where is the content at issue?

audio only




Describe the work allegedly infringed:

Other: This is an animation that's saying something I've written on my blog, in one of my e-mails, pretending to be me, (Erik Ribsskog)



URL of allegedly infringing video to be removed:

http://www.youtube.com//watch?v=F4Dhkdnmy8E



Where is the content at issue?

video only




Describe the work allegedly infringed:

Photos/video that I took: A photo I've taken of myself, is being used in this video, (that I hold the copyright for).



URL of allegedly infringing video to be removed:

http://www.youtube.com//watch?v=PY_N1h6Pbng



Where is the content at issue?

video only




Describe the work allegedly infringed:

Photos/video that I took: Here they copy what I say, (boo bertelsmann), in this video: http://www.youtube.com/watch?v=woUr_skRaK0&feature=related



Country where copyright applies:
GB


I, in good faith, state that:



  • I am the owner or an agent authorised to act on behalf of the owner of an exclusive right that has allegedly been infringed.

  • I have a good faith belief that the use of the material in the manner reported by complaint is not authorised by the copyright owner, its agent or the law; and

  • This notification is accurate.

  • I acknowledge that there may be adverse legal consequences for making false or bad-faith allegations of copyright infringement by using this process.

  • I understand that abuse of this tool will result in termination of my YouTube account.


Authorised Signature:
Erik Ribsskog

Sincerely,

— The YouTube Team



© 2010 YouTube, LLC

901 Cherry Ave, San Bruno, CA 94066








Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive