Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Wednesday, 8 December 2010

Jeg sendte en ny Facebook-melding, til Odd Einar Pettersen

facebook melding odd einar pettersen

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse av bedrageri










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av bedrageri











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Dec 8, 2010 at 10:43 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

ei som kaller seg 'Babben Schatz' har kontaktet meg, med en venneforespørsel, på Facebook.

Hun skriver der, at hun er teaterdirektør, ved Vest Agder Teater.


Det viser seg, at dette teateret ikke finnes.

Så dette er nok snakk om noe bedrageri, av noe slag.

Navnet finnes heller ikke i skattelistene.

Dette kan være noe ala Nigera-brevene, i en ny versjon, tror jeg.


Dere er så passive, synes jeg, hos politiet, når jeg sender til dere, så jeg blir jo offer for Nigera brev-forsøk, og det som er, når dere ikke tasler med tusleladdene deres, eller hva man skal kalle det.


Mvh.

Erik Ribsskog





mer om dette vest agder teater.JPG
97K








PS.

Her er vedlegget:

mer om dette vest agder teater

Det er visst ikke noe som heter 'Vest Agder Teater', hvor hun 'Babben' påstod at hun var teaterdirektør

ikke noe som heter vest agder teater

PS.

Her er mer om dette:

mer om dette vest agder teater

Enda mer fra 'Babben'






Hei,



Mellom Babben Schatz og Deg



Erik Ribsskog 6. desember kl. 17:59

hvorfor sender du friend-request, hvis man kan spørre?


Erik Ribsskog



Babben Schatz 6. desember kl. 18:13 Rapporter

Hei, mon amie.
Jeg synes du virker som en teatralsk og politisk engasjert sjel. Jeg samler på slike venner!


Babben



Erik Ribsskog 6. desember kl. 18:35

Hei,

du mener mora mi du, Karen Ribsskog, hu kunne være litt teatralsk.


Jeg ser at du er lesbisk, så du kan jo prøve søstera mi Pia Ribsskog, hu hadde ei lesbisk venninne, Cecilie Hyde, og søstera mi er også teatralsk, eller ihvertfall affektert.

Hu er også kontrollerende og herskesyk og uhøflig, så jeg vil ikke ha noe mer med hu å gjøre, men kanskje hun er i din gate.


Erik Ribsskog



Babben Schatz 6. desember kl. 18:54 Rapporter

Lesbisk, hvorfor tror du det? Til din informasjon er jeg en heterofil kvinne som tidligere har vært gift med en mann, som jeg i tillegg har tre barn med. Tror du at jeg, en kvinne med høy ansiennitet, kunne klart å være teaterregissør og i tillegg være lærer for døve, hvis jeg var lesbisk?


La oss avslutte denne samtalen her og nå!
Babben



Erik Ribsskog 6. desember kl. 19:12

Jeg synes ikke ens seksualitet burde være et tema i arbeidslivet.


Jeg er tilhenger av å ikke blande forretninger og fornøyelser, (business and pleasure).

Det stod at du hadde en kvinnelig samboer, så derfor trodde jeg du var lesbisk.

Jeg har en døv kusine, Lene Olsen, fra døveskolen i Holmestrand.


Hun er kanskje litt teatralsk.

Hun har en døv kjæreste/ekskjæreste, som var litt vill/full av liv, tror jeg, kanskje du kan høre med Lene aka. Enel?

Mvh.

Erik Ribsskog



Babben Schatz 8. desember kl. 18:26 Rapporter

Takk for svar. Jeg kjenner dessverre ikke din kusine Lene. Du kan jo hilse henne i neste familieselskap og si at jeg svært gjerne vil høre om henne og hennes kjæreste, siden de er, som du påstår, så livlige.


Babben



Erik Ribsskog 8. desember kl. 19:30

Hei,

ja, Lene er vel ikke så livlig kanskje.


Men jeg har en stesøster, ved navn Christell Humblen, som er veldig tøff og livlig.

Hun tror jeg hadde klart å få selv den mest pressede teaterdirektør til å bli fornøyd.

Hun er glad i å 'burne' på isen utafor Gulskogen-senteret i Drammen, og en gang jeg var i Drammen på 90-tallet, så ville hu ha meg med, å banke opp den døve kjæresten til Lene, for det var et eller annet han hadde gjort da.


Men jeg mener det, at døve har teksttelefon, så hvis Lene ville hatt hjelp, så hadde hun ringt faren sin, eller andre i slekta.

Men men.

Så jeg gadd ikke å kjøre hjem til en døv, for å banke opp han, for å si det sånn.


Det hadde bare blitt problemer, og døve folk, de kan være tøffe nok de, så det var kanskje sånn at Christell ville ha meg opp i stry.

Hvem vet.

Jeg får heller ikke arv, etter min mormor, Ingeborg Ribsskog, som var direkte etterkommer av Christoffer II Konge av Danmark, og Løvenbalk'ene.


Min mormor døde ifjor sommer og hadde verdifulle malerier som hadde hengt på Højriis Slott, i Danmark, som var i hennes oldeforeldres eie.

Og jeg har ikke fått noe arv tilsendt, hverken penger, møbler eller malerier.


Så det blir nok lenge til jeg drar i noe familieselskap i Norge, er jeg redd.

Min far flyttet også fra meg, da jeg var ni år, og fikk seg ny familie ,(Christell og dem), uten at jeg fikk noe arv.

Det samme gjorde min mor, et halvt år tidligere, hun sendte meg fra seg, til min far, uten at jeg fikk noe arv.


Så jeg har ikke noe bra forhold til min familie, ettersom at begge mine foreldre, har overgitt meg, og stiftet ny familie, uten å engang gjøre opp boet de satt i, for å si det sånn.

Så det blir nok kun eventuelt i rettsaker, at jeg møter de.


Men men.

Så sånn er nok det.

Mvh.

Erik Ribsskog



Babben Schatz 8. desember kl. 19:47 Rapporter

Det er trist å høre om din familie, mon amie. Jeg føler virkelig med deg som må stå her i verden uten en kjærlig familie. Du er et sterkt menneske, og du fortjener bedre enn det menneskene rundt deg gir deg.


Selv har jeg vokst opp i en skilt familie. Min far arbeidet hele tiden, og var mye bortreist. Derfor så jeg ham sjeldent. I tillegg hadde jeg en sjalu lillesøster som stjal all oppmerksomheten til min mor. Hun var en slags engel i min mors øyne, mens jeg var ikke annet enn en hoffnarr. Hun gav meg oppmerksomhet de gangene hun trengte noe, og sulten på morskjærlighet som jeg var, lot jeg henne bruke meg.


Da jeg var 17 år og bodde i Oslo, fødte jeg en sønn utenom ekteskapet. Min familie tvang meg til å adoptere ham bort, og sterke som de var i både røst og sinn, gjorde jeg som de sa. Det var en ødeleggende tid for en skjør tenåring, men jeg overlevde. Derfor vet jeg et og annet om en familie som svikter.


Denne samtalen forblir selvsagt mellom oss, det går jeg ut ifra at du forstår. Ta vare på deg selv!

Babben.



Erik Ribsskog 8. desember kl. 20:00

Neida,

den blir ikke mellom oss.


Vi kjenner hverandre ikke privat, og jeg vet ikke hvem du er.

Eller hvorfor du kontaktet meg.

Så slutt å kall meg 'mon amie', jeg er ikke din kjære.

Men jeg ga min far en sånn konfekteske, som het det, en gang på 80-tallet, på julegave.


Så kanskje han vil ha enda ei dame.

Han hadde ei som het Margrethe, fra Vestlandet, som bodde på Bislett, på si.

Så om han får ei som heter Babben på si og, så gjør nok ikke det så mye fra eller til.


Haldis har visst også tulla, ifølge Christell, som babla om hvorfor Jeppe drikker.

Så du får prøve en kombo av Christell og faren min, og hvis det ikke hjelper.

Så har min søster en ekskjæreste fra Somalia, som heter Keyton, kanskje han kan få deg til å bli fornøyd, sånn at du klarer utfordringene i teaterverdenen din.


Men du får ta det med de og ikke med meg.

Erik Ribsskog



Babben Schatz 8. desember kl. 20:29 Rapporter

Jeg mener at alle skapninger er kjære - derfor er også du kjær, min gode venn. Et liv er så verdifullt og fint, og trenger å få omsorg.


Dette minner meg på sønnen som jeg fortalte om i forrige melding. Han ble som sagt adoptert bort til en familie jeg ikke kjente. Jeg fikk ikke vite navnene deres, men jeg tror de bodde på Oslos østkant - noe jeg egentlig ikke ønsket for min dyrebare sønn. Men jeg hadde satt ham fra meg, og hadde ingen rett til å blande meg inn i min sønns liv lenger.


Heldigvis ville han at vi skulle møtes igjen, så han tok kontakt med meg for et år siden. Han troppet opp på døren min, smilte og sa: "Hei mamma! Kjenner du meg igjen?", noe jeg gjorde. Den flotte, unge mannen var min sønn.


Det tok ikke lang tid før han ble en del av familien igjen, og nå skal han også gifte seg. Riktignok med en mann jeg egentlig ikke liker, men det får så være.

Jeg er ikke ute etter noen ny mann, men jeg er ute etter nye venner. Du er en mann med en sterk personlighet, noe jeg liker ved en venn. Ærlighet varer lengst, mon amie ;-)


Til sist har jeg et godt motto jeg bruker hvis lykken ikke står meg bi: "Gullet kan få frem det kunstige smilet, men det som er mest verdt er å leve livet."

Babben



Erik Ribsskog 8. desember kl. 20:36

Hei,

ja, jeg er en som er fra et lite sted, som heter Berger.


Så jeg trenger litt tid til å bli kjent med folk.

Og er ikke egentlig kjære eller venn eller kamerat, før jeg minst har møtt folk et par ganger, i RL.

Jeg skiller vel egentlig mellom internett-venner og vanlige venner.


Og jeg liker ikke å gå for fort fram heller.

Jeg har jo ikke sett bilde av deg engang.

Og når jeg søker på navnet ditt på nettet, så finner jeg ingenting.

Og bildet ditt var litt spesielt, synes jeg.


Dessuten syntes det jeg det navnet ditt var litt tysk.

Farmora mi Ågot sa at de ikke var snille mot tyskerjentene.

Men men.

Jeg fant deg ikke på skattelistene heller.

Nei, dette får meg til å tro at alt du skriver, og profilen din og alt, bare er oppspinn.


Du får ha det fint med din lesbiske samboer.

Med anti-Babben hilsen

Erik Ribsskog



Babben Schatz 8. desember kl. 21:02 Rapporter

Grunnen til at du ikke har funnet noe om meg er fordi Babben Schatz bare er mitt kunstnernavn. Egentlig heter jeg Tove Olsen, men det vet bare mine nærmeste venner. Jeg blir til daglig kalt Babben, og er det navnet jeg er mest komfortabel med.


Jeg kommer nok ikke til å sende deg noen halvnakne bilder av meg selv, bare fordi du er "mistenksom". Den har jeg brent meg på før, lille venn ;-) Da gikk det to timer, så var bildene lagt ut på adultfriendfinder.com, så det skjer nok ikke igjen.


Ta vare på deg selv, Erik!

Babben



Erik Ribsskog 8. desember kl. 21:57

Altså,

det heter jo Facebook, og ikke BookBook, din grønnsak.


Det er meninga at du ska ha blide av trynet ditt der, og ikke boka di.

Men du har kanskje noen svin på skogen?

Og slutt å kall meg lille venn, jeg er ikke en som slaver for deg på teateret ditt jeg da vet du.


Og Tove, det var mora til Petter og Christian Grønli, ei som døde av hjerneblødning, og Kripos kom til Bergeråsen.

Og Tove var også en medarbeider jeg hadde, da jeg var butikksjef, på Rimi Langhus, og vant en prestisjefull konkurranse i butikkdrift, som het Rimi Gullårer, for andre halvår, av 2001.


Men nå har jeg prøvd å sperre deg her, på Facebook, for jeg skjønner ikke hvem du er egentlig.

Du er kanskje bare her for å reklamere for adultfriendfinder.com?


Så nå får være nok av dette tullet.

Erik Ribsskog







Jeg sendte en e-post til Anniken Huitfeldt, om en kusine, som hun har/hadde i Oslo Høyre




Gmail - Kusine fra Oslo Høyre?










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Kusine fra Oslo Høyre?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Dec 8, 2010 at 7:16 PM




To:
anniken.huitfeldt@kud.dep.no






Sorry hvis jeg er litt uhøflig mot Kulturministeren.

Men jeg hadde en kollega i Rimi, som alltid skulle ha meg med på Danmarksturer, fester og på byen, som het David Hjort.

Og han sa det, at Valgard Svartstad Haugland, på 90-tallet, ikke burde blitt kulturminister.


Hva mente han da?

Jeg tenkte på han som en kollega, så jeg likte ikke å prate for mye politikk og og om personlige ting med han.

Mente han at hun var for norsk og derfor ikke hadde noen kultur, eller at hun var kristen og derfor ikke hadde kultur?


Jeg har ikke med han å gjøre nå, etter at jeg slutta i Rimi, men jeg bare kom på det her nå.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/12/8
Subject: Kusine fra Oslo Høyre?
To: "anniken.huitfeldt@kud.dep.no" <anniken.huitfeldt@kud.dep.no>



Hei,

min morfar, Johannes Ribsskog, sin grandonkel, Ole Konrad Ribsskog, var på Stortinget, for Arbeiderpartiet, og var leder av kirkekomiteen, så jeg håper det er i orden at jeg skriver til dere igjen.


Som jeg skrev, da Trond Giske, ikke ville besøke Disimliss, at han også var de mongolides partyminster.

For da fikk jeg svar nemlig.

Men men.

Min farfar, Øivind Olsen, var også etter Iver Huitfeldt. Hans mor, fra Svelvik, sin bestemor fra Hurum, var etter Iver Huitfeldt, så vi er nok i fjern slekt.


Jeg har en kamerat fra Røyken, fra russe-året, på Gjerdes VGS., i Drammen, Magne Winnem, som dro meg med på møte, i Oslo Unge Høyre, våren 1991, tror jeg det kan ha vært.

Da lære jeg om konservativ politikk, og jeg og Winnem ble bedt om å hjelpe Unge Høyre, (han som holdt kurset), med å finpusse valgkamp-programmet, til Unge Høyre, før kommunevalget, i 1991.


Men dette var det første møtet mitt der, mener jeg å huske, og jeg ble nok aldri medlem av Unge Høyre/Høyre.

Jeg syntes jeg manglet litt livserfaring, for å drive med politikk, så jeg holdt meg unna Høyres Hus, etter dette.


Men jeg ble til slutt butikksjef i Rimi, i 1998.

I 2003, så overhørte jeg, at jeg var forfulgt av 'mafian'.

Og i 2005, så ble jeg forsøkt myrdet, på Grete Ingebrigtsen sin gård, i Kvelde, i 2005.


Jeg kjenner også, fra Rimi, Wenche Berntsen, fra Manglerud, som er i slekt med han Arbeiderpartiet-Berntsen, som vel mobba deg, og sa at du var så stygg, at ingen ville danse med deg.


Hu var ikke helt god hu Wenche Berntsen, er min mening, uten at jeg skal gå i detalj om det.

Hu farga håret rosa og sånn, men vil nå ikke innrømme det.

Men men.


Jeg får ikke rettighetene mine fra myndighetene.

Politiet vil ikke fortelle meg hvem denne 'mafian' er og politiet vil ikke etterforske mordforsøket mot meg, i 2005.

Og din statsråd-kollega, Kristin Halvorsen, hun trenerer mange klager, på skoler og høgskoler, som jeg har gått på, og Statens Lånekasse, som tuller, og lager egne regler for meg.


Så om du kan purre på henne, for hun bare sitter på de klagene mine.

Og Høyre vil ikke sende attest, for mitt gratis rådgivningsarbeid, (man må nesten si at jeg stod bak det valgkampprogrammet, til Unge Høyre, i 1991, hvis du husker det, for Winnem sa ikke så mye, det var mest jeg som bestemte hvordan det skulle være), eller kursbevis.


Så kanskje de ikke husker hva som skjedde.

Men din kusine, i Unge Høyre, var også på det møtet, i Høyres Hus, våren 1991.

Min kamerat, Magne Winnem, sa at det var søstera di, da jeg lurte på hvem hu pene dama der var.


For da sa Winnem, at hu het Huitfeldt.

Datter av byråd Huitfeldt, sa han vel.

(Din onkel, som senere ble byrådsleder, i Oslo).

Men kanskje hun kusina di husker at jeg var på møte hos Oslo Unge Høyre, tenkte jeg.


Hu var også på McDonalds, i Klingenberggata/Roald Amundsensgate, da jeg og Magne Winnem gikk dit for å spise etter kurset.

Jeg mener hu spurte om vi skulle være med på leir, i Oslofjorden.


Ihvertfall så spurte en gutt der om det, mens vi gikk mot McDonalds.

Ikke vet jeg hvorfor vi var på samme McDonalds, men vi havna ihvertfall der.

Kan du spørre din kusine, om hun husker det, at jeg var på et eller to møter der.


Jeg var fattig student, for jeg gikk på NHI, som var privat høgskole, og begge mine foreldre, hadde sendt meg fra seg, uten å gjøre opp boet, på 70 og 80-tallet, så jeg hadde ikke noen formue, så jeg gikk i noen fillete svarte bukser husker jeg, som jeg hadde slitt ut en del.


For studielånet holdt ikke så lenge, siden at man på NHI også måtte betale 15.000 i halvåret ekstra, i skolepenger, siden de var en privat skole, som nå heter NITH, og som ikke vil sende meg en grad, enda jeg har mange fag fra HiO IU nå, som kunne blitt brukt som del av graden.


Men det sitter din kollega Halvorsen på, og har gjort det i over et år vel.

Så jeg sender denne e-posten litt på lykke og fromme, så får du svare hvis du vil ære din forgjenger, på Stortinget, Ole Konrad Ribsskog, ordfører i Trondheim, for eksempel, for Arbeiderpartiet.


Jeg har nå brutt all kontakt med Høyre, siden de ikke svarer, og er nå partipolitisk uavhengig.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog









Jeg er visst også etter Gyldenløve, siden min farfar, Øivind Olsen, var etter Iver Huitfeldt

jeg er visst også etter gyldenløve

http://no.wikipedia.org/wiki/Huitfeldt

Jeg sendte en ny e-post til Dansk Adelsforening




Gmail - Medlemskap/Fwd: Skifte av navn til Erik Løvenbalk Ribsskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Medlemskap/Fwd: Skifte av navn til Erik Løvenbalk Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Dec 8, 2010 at 4:12 PM




To:
Henrik Wedell-Wedellsborg <ww@bruunhjejle.dk>






Hei,

nå har jeg søkt myndighetene i Norge om å skifte navn til Erik Løvenbalk Ribsskog.

For å markere at jeg er etter Christoffer II Konge av Danmark og en jomfru Lunge, som var adelig, av de gamle Lunge'r, leste jeg.


Men de var visst ikke gift.

Men det er vel egentlig en kongeslekt.

Men kanskje mer adelig, siden de ikke var gift?

Er det greit for Løvenbalk-etterkommere å være med i deres fine adelsforening?


På forhånd takk for svar!

Mvh.

Erik Løvenbalk Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/12/8
Subject: Fwd: Skifte av navn til Erik Løvenbalk Ribsskog
To: lise.johansen@skatteetaten.no


Hei,

hu på Skatt Sør tulla med søknaden min.


Jeg også en oppdatering.

Jeg skriver om dette på blogg, så jeg klager på tullinga, i tilfelle andre i slekta mi har søkt mellom mine to søknader.


Det må jo ha vært en grunn for tullinga, mener jeg.

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/12/8
Subject: Skifte av navn til Erik Løvenbalk Ribsskog
To: skattsor@skatteetaten.no


Hei,

min mormor, Ingeborg Ribsskog, som døde ifjor sommer, var etter noen danske konger og Karl den Store, Odin, Cleopatra og Kong Salomon, osv., gjennom Heegaard, Nyholm, Fog, Foss og Løvenbalk.



Løvenbalkene var visst fra Kong Christoffer II av Danmark og en jomfru Lunge, som var en adelsslekt.

Men de var visst ikke gift.

Så det er kanskje ikke riktig å skryte så mye, som om de hadde vært gift.


Men jeg merker at jeg ikke får rettighetene mine, fra politiet, etter at jeg ble forsøkt myrdet, i Larvik, i 2005, og etter at jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', som jeg ikke skjønner nøyaktig hvilken mafia som menes med.


Men, jeg har lest at Løvenbalk-slekten er utdødd, på sverdsiden.

Men jeg ser på Facebook, at mange kaller seg Løvenbalk, som mellomnavn, i Danmark.

Antagelig for å markere at de er etter Odin og kong Salomon og Karl den Store og Willhelm erobreren osv.


Og da vel kanskje blir utsatt for en del misunnelse?

Så jeg tenkte det, at hvis jeg bytter navn, (som de jeg så på Facebook, i Danmark), til Erik Løvenbalk Ribsskog, og bruker Løvenbalk som mellomnavn, etter min 10 x tippoldemor, Maren Pedersdatter Thøgersen Løvenbalk.


Håper dette er i orden, og sender med kopi fra mitt slektstre, på MyHeritage.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:







Direkte ane (22 generasjoner)











Deg Karen Margrethe Elisabeth Ribsskog Ingeborg Elisabeth Ankerita Ribsskog (born Heegaard) Karen Margrethe Heegaard (born Nyholm) Mary Eva Carla Nyholm (born Fog)


din mor

hennes mor

hennes mor

hennes mor











Ludolph Erasmi Fog
Henrik Georg Fog Rasmus Jørgensen Fog Jørgen Rasmussen Fog Rasmus Jørgensen Fog

hennes far

hans far

hans far

hans far

hans far











Magdalene Davidsdatter Fog (born Foss)
David Lauritsen Foss Laurits Foss Maren Foss (born Pedersdatter Thøgersen Løvenbalk) Peder Thøgersen Løvenbalk

hans mor

hennes far

hans far

hans mor

hennes far











Thøger Jensen Løvenbalk
Jens Lauridsen Løvenbalk Laurits Mogensen Løvenbalk Mogens Jensen Løvenbalk Jens Nielsen Løvenbalk

hans far

hans far

hans far

hans far

hans far






Niels Eriksen Løvenbalk
Erik Christoffersen Løvenbalk Christoffer II Klipping, Konge af Danmark

hans far

hans far

hans far

Viste denne profilen

Christoffer II Klipping, Konge af Danmark







Tilbake til slektstreet




Født:
6. okt 1276
Død:
10. aug 1332 (i en alder av 55)














Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive