Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 7. januar 2011

#blablabla er mye mer populær nå, enn i gamle dager, så jeg sliter med å holde folk jeg ikke kjenner ute. I gamle dager så var ikke dette noe problem




03[12:55] * Einstein2 sets mode: +o jc_away
03[12:55] * jc_away is now known as john_cons
03[12:55] * lutefisk was kicked by john_cons (ikke en bekjent av meg )
03[12:55] * Sjuttleik was kicked by john_cons (ikke en bekjent av meg )

03[13:07] * Sjuttleik (~gusle@c7C355AC1.dhcp.bluecom.no) has joined #blablabla
03[13:09] * Sjuttleik (~gusle@c7C355AC1.dhcp.bluecom.no) has left #blablabla

03[13:09] * john_cons sets mode: +b *!*@c7C355AC1.dhcp.bluecom.no
03[13:11] * kak (~dsfdsf@250.140.202.84.customer.cdi.no) has joined #blablabla

03[13:11] * kak was kicked by john_cons (ikke en bekjent av meg )
03[13:11] * john_cons sets mode: +b *!*@250.140.202.84.customer.cdi.no
03[13:15] * lutefisk (~infama@38.175.249.62.customer.cdi.no) has joined #blablabla

[13:15] <lutefisk> hvordan vet du det?

Session Start: Fri Jan 07 13:34:19 2011
Session Ident: #blablabla
03[13:34] * Now talking in #blablabla
03[13:34] * Topic is 'Godt nyttår! '











PS.

Folk, som 'Lutefisk', sier også at 'Hvordan kan jeg vite det', om de er bekjente av meg.

Men, de må nesten presentere seg, når de kommer inn på kanalen.

Og det kan bli litt misforståelser og, hvis jeg ikke kjenner igjen nicket.

Siden jeg er alene om å op-e #blablabla nå.

Og siden det er så mange folk, som liksom er 'på' meg, på den kanalen nå.

Antagelig på grunn av johncons-blogg osv.

Hvem vet.

Så beklager hvis 'op-ingen' min er litt røff på den kanalen for øyeblikket.

Men jeg blir nesten nedrent der, synes jeg.

Så jeg får se det ann litt, hva jeg skal gjøre med den kanalen #blablabla og med de irc-botene.

Jeg får ha det litt i bakhue, tror jeg.

Jeg har jo ikke akkurat så mange bekjente lenger heller, virker det som.

(Etter at jeg overhørte at jeg var forfulgt av 'mafian', i 2003).

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det er så mange "wannabe"'s nå da.

Som liksom vil være bekjente av meg.

Folk som jeg ikke aner hvem er.

Og det var ikke noe problem, i gamle dager, når jeg også hadde #blablabla.

Da skjedde det nesten aldri sånne ting.

Så her er det nok snakk om noen folk som bare vil plage meg, mistenker jeg.

Men men, jeg får tenke litt mer på hvordan jeg skal gjøre det med #blablabla osv.

Jeg har jo to irc-boter, mener jeg, som jeg kan bruke til et eller annet.

Men jeg må kanskje tenke mer på hvordan jeg kan eventuelt bruke de irc-botene nå.

Jeg får prøve å ha det litt i bakhodet.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter