Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 21. januar 2011

Det er visst 300 søkere, på hver jobb nå, på Merseyside, (lærte jeg på Reed-kurs). Men her er det ihvertfall en som var imponert over søknaden min




Gmail - re CV










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




re CV











Carole Batchelor
<CBatchelor@martinmccoll.co.uk>



Fri, Jan 21, 2011 at 11:43 AM




To:
eribsskog@gmail.com









Dear Erik





Re Management Position




Thank you very much for the time and effort you have taken in applying
for a position within Martin McColls.



I have read your application carefully and with interest. Unfortunately
in this instance I am unable to take your application further and offer you an
interview.



However, I was impressed by your application and have kept your details
on file so that you may be considered for any future vacancies. Your details
will remain active for a period of six months and should a suitable position
arise in this time I will contact you further.



In the meantime I would like to thank you for the interest you have
shown in Martin McColls and I hope you soon find suitable employment.




Yours Sincerely







Carole Batchelor


Recruitment
Co Ordinator


Martin
McColls


Mobile 07971
139377






__________________________________________________________________________

Martin McColl Ltd, Ashwells Road, Brentwood, Essex CM15 9ST

This e-mail including any attachments is intended only for the addressee
named above and it may contain confidential or privileged information
If you are not the intended recipient please notify the sender and note
that the contents must not be disclosed to anyone else, no copies can be
taken and all existing copies must be destroyed
Martin McColl Ltd will not be liable for any error in transmission
You should carry out your own virus checks before opening any attachments.
Opinions, conclusions and other information in this message
and attachments that do not relate to the official business
of Martin McColl Ltd are neither given nor endorsed by it







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter