Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. januar 2011

Det viste seg at min far, Arne Mogan Olsen, har sendt meg mange e-poster, til en e-post adresse, som jeg nesten aldri bruker

Google Mail - ting og tang
Google Mail Ante Valente <erik.ribsskog@googlemail.com>

ting og tang

Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com> 17 June 2010 19:31
To: erikribsskog@gmail.com
ERIK min sønn. dine ting du vil ha kan jeg ta med til deg . pappa arne



Google Mail - pappa
Google Mail Ante Valente <erik.ribsskog@googlemail.com>

pappa

Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com> 29 September 2010 17:02
To: erikribsskog@gmail.com
hei ERIK alt det røret du skriver på dine blogger er nok bevis på at du må få deg en lege som kan ta vare på deg. Jeg kan hjelpe deg med det. pappa arne.



Google Mail - bestilling
Google Mail Ante Valente <erik.ribsskog@googlemail.com>

bestilling

Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com> 10 October 2010 17:11
To: erikribsskog@gmail.com
Hei pappa Arne ønsker en leveranse fra din gottebutikk på dine spsialiteter. Jeg har aldri spist engelsk sjokolade før, så dette blir første gangen.

Sendt meg ordrebekreftlse og hvordan jeg skal betale. Jeg har mastercard og visa. Blekkpatroner til skrivere er et meget bra produkt.

Betalte over 600 kr for to blekkpatroner til dell skriver.



med vennlig hilsen


arne mogan olsen




Google Mail - slekt
Google Mail Ante Valente <erik.ribsskog@googlemail.com>

slekt

Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com> 10 October 2010 17:28
To: erikribsskog@gmail.com
det var noe jeg kom på. min bestemor, moren til øyvind fortalte meg en gang at hennes bestemor kunne føre slekten tilbake til Iver Hvitfeldt

som var fra hurum. slaget i køge bukt i 1710. sjekk dette.




Google Mail - opplysning
Google Mail Ante Valente <erik.ribsskog@googlemail.com>

opplysning

Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com> 6 November 2010 11:15
To: erikribsskog@gmail.com
Hei på deg. Jeg lurer på om min bestilling kommer snart. Den mafia som du tror var etter deg, kan hende det var overvåkinga til usa

av norske avdanka overvåkingsfolk som sto bak. Les VG og Dagbladet så for du et innblikk hvordan de gjør det i Norge.




Google Mail - tull
Google Mail Ante Valente <erik.ribsskog@googlemail.com>

tull

Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com> 18 November 2010 16:54
To: erikribsskog@gmail.com
hei erik du må ha misforstått dette med miter 12,7. det geværet du viser bilde av er et skarpskyttergevær som bruker 12,7 amu. det er ikke automatgevær

men et drapsvåpen som brukes mye i afganistan det dreper på 1250 meter med 100% sikkerhet og har en total rekkevidde på 2500 meter du må lese

VI menn. det våpnet du nevner som jeg husker som carl gustav er ikke brukanes til å skyte på stridsvogner med men det vi hadde i militæret var

et amrikansk basuka våpen som hadde slagkraft jeg har skutt med det våpnet og de fleste andere som vi hadde i hæren og nå må du se å få sendt

min bestilling pappa arne




Google Mail - vikinger
Google Mail Ante Valente <erik.ribsskog@googlemail.com>

vikinger

Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com> 21 November 2010 16:17
To: erikribsskog@gmail.com
det må du være klar over at engelskmenn er flæve over at først danske vikinger og siden både norske og svenske dro på

vikingtokt til engeland og røvet på både den ene og den andre siden av fjorende jeg har lest en del bøker om dette snorre har skrevet en del men det er

mange andre som har skrevet om dette også jeg skal sende deg en utfyldene liste om bøker du kan lese om våre forfedre odin kom fra et område nede i

svarteområdet les om heierdal er du i slekt med han så er også jeg det ågot sin slekt i numedalen har presten i rolag dokmomentert for meg tilbake til

1714 ca. arne




Google Mail - familie
Google Mail Ante Valente <erik.ribsskog@googlemail.com>

familie

Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com> 5 December 2010 17:57
To: erikribsskog@gmail.com
hvorfor kan du ikke ha en normal kontakt med meg,så skal du få en mengde familieopplysninger av meg. jeg har blandt annet slekta til ågot

skrevet ned tilbake til begynelsen av 1700 tallet. den gangen jeg var gift med karen leste jeg en slektsbok om om familien til ingeborg

der det også omhandler jernverket. karen og jeg kjørte forbi der i 60 åra en gang. de lagde blant annet kanoner der. kan du ikke sende meg en epost

slik at du kan spørre meg om familie istedet for å ringe idar i bergstø. det er bedre enn å være avisene til familien. jeg kan også hjelpe deg med

dette vikingskipet ved å kontakte musset på bygdøy. det skulle ikke forundre meg om ikke røkke eller en annen riking kan sponse.


med ærbødigst hilsen din far arne mogan olsen




Google Mail - bestilling
Google Mail Ante Valente <erik.ribsskog@googlemail.com>

bestilling

Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com> 8 December 2010 19:20
To: erikribsskog@gmail.com
jeg har sendt deg en bestilling for lenge siden og har også purra på den det er på mintsjokolade hvis du vill ha mer bekreftlse svar meg



arne brunmark mogan olsen




Google Mail - slektsgransking
Google Mail Ante Valente <erik.ribsskog@googlemail.com>

slektsgransking

Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com> 4 January 2011 19:52
To: erikribsskog@gmail.com
Jeg skal snakke med Idar om slekta og sende deg rapport. Også Ågots slekt.

Jeg har også noen bøker om vikinger både danske og norske, skal se om jeg finner alle og sende de til deg.

Godt nytt år hilsen Arne. Har bestilt isbremint sjokolade prøvepakke.




PS.

Hvorfor har faren min mine ting?

Det syntes jeg var litt rart.

Jeg har nesten ikke hatt noe med faren min å gjøre, siden jeg bodde på Berger, (hvor min far lot meg bo alene, fra jeg var ni år), på 80-tallet.

Sist jeg så mine ting, så var de hos City Self Storage i Oslo.

(Og en koffert lå på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde).

Hva har foregått?

Hvem vet.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det nytter heller ikke å skrive til faren min, så jeg gidder ikke å prøve engang.

Sist jeg prøvde, så svarte han bare at jeg måtte på sinnsykehus som min mor, Karen Ribsskog.

Så det orker jeg ikke å prøve på engang.

(Faren min har kanskje drikki litt mye, hva vet jeg).

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter