Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 14. januar 2011

Fler bilder fra Liverpool

Photo 2790

Photo 2791

Photo 2792

Photo 2793

Photo 2794

Photo 2795

Photo 2796

Photo 2797

Photo 2799

Photo 2800

Photo 2801

Photo 2802

Photo 2803

Photo 2804

Photo 2805

Photo 2806

Photo 2807

Photo 2808

Photo 2809

Photo 2810

Photo 2811

Photo 2812

Photo 2813

Photo 2814

Photo 2815

Photo 2816

Photo 2817

Photo 2818

Photo 2819

Photo 2820

Photo 2821

Photo 2822

Photo 2823

Photo 2824

PS.

Ikke vet jeg hvem det er, som sender sånne gavekort, omtrent hver jul vel.

Men jeg har jo bedt om donasjoner, på johncons.org, hvis noen vil hjelpe meg med driften av nettstedene mine, osv.

Så jeg synes vel at det her kanskje er litt rart.

Men men.

Jeg har jo ikke så mye penger så det blir vil til at jeg bruker det sikkert.

Men litt rart synes jeg nå at det er.

Debenhams er jo en (ganske snobbete) klesforretning.

Så jeg ville nok ikke ha brukt pengene mine der, hvis dette hadde vært snakk om mine egne penger, for å si det sånn, siden jeg har så dårlig råd.

(Jeg husker jo Debenhams, fra da jeg studerte i Sunderland, i 2004, da jeg pleide å handle der et par ganger.

For da hadde jeg mye penger, for jeg jobbet veldig mye den sommeren, som leder på Rimi Langhus, før jeg dro til Sunderland.

Så da hadde jeg råd til å handle klær i snobbebutikker, som Debenhams og Gap.

For lite visste jeg jo da, i september 2004, at jeg ikke kom til å få studielånet mitt, før i januar 2005.

Så det var litt dumt av meg egentlig, at jeg kjøpte dyr jakke osv., på Debenhams, høsten 2004.

Fra Yves Saint Lauren, eller hva det merket heter, var vel den jakka, hvis jeg husker det riktig.

Men men.

Hvis jeg hadde visst det, at studielånet skulle bli så forsinket, så hadde jeg nok nøyd meg med billige klær fra Matalan osv.

Men men).

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Hvis noen vil hjelpe meg med donasjoner, siden jeg bruker mye tid og også litt penger, på johncons-blogg og de andre johncons-nettstedene, så er det fortsatt mulig å donere, fra denne linken.

(Noen som vel ingen andre enn min søster, Pia Ribsskog, har gjort.

Hun donerte 300 kroner som jeg ikke tok imot, siden jeg har kuttet ut henne.

Så sånn er det).

Bare noe jeg tenkte på.

Her er mer om dette:

http://johncons.org/doner.html

PS 3.

Kanskje jeg burde kjøpe det kameraet her?

Så går gavekortet, som jeg fikk i anonym gave, til bloggen liksom.

Vi får se.

PS 4.

Her er mer om dette:

kjøpe kamera hm

http://www.debenhams.com/webapp/wcs/stores/servlet/prod_10001_10001_315008101560MISC_-1

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter