Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 16. januar 2011

Fler bilder fra Liverpool

Photo 2826

Photo 2827

Photo 2828

Photo 2829

Photo 2830

Photo 2831

Photo 2832

Photo 2833

Photo 2834

Photo 2835

Photo 2836

Photo 2837

Photo 2838

Photo 2839

Photo 2840

PS.

Jeg lurer litt på om de også har kamera og sånn, i den Debenhams butikken, (som ligger i det nye handlesenteret/butikkområdet Liverpool One), som jeg tok bilde av, tidligere idag.

For jeg har ikke vært innom den butikken der før, som er ganske ny.

Bare et eller to år gammel vel.

For de har så dyre klær der, så jeg har ikke hatt noen grunn til å dra innom der.

Da jeg studerte i Sunderland, så hadde jeg god råd, den første tiden.

Fordi at da, så hadde jeg jobbet så mye, på Rimi Langhus, som leder, sommeren 2004, at jeg kunne kjøpe mye klær og sånn.

(For jeg visste ikke det, at studielånet mitt, kom til å bli forsinket).

Men jeg får heller kjøpe kamera, på Debenhams på nettet, tror jeg.

For jeg føler meg litt dum, hvis jeg skal begynne å gå inn i den 'snobbete' butikken der.

For jakka jeg har på meg, er jo fem år gammel, blant annet.

For jeg har hatt dårlig råd, omtrent hele den tida jeg har levd som flyktning, her i Liverpool.

(Ihvertfall etter at jeg startet den arbeidssaken mot Bertelsmann Arvato sin skandinaviske Microsoft-aktivering, for cirka fire år siden).

Så jeg synes ikke jeg kunne ha gått inn i den Debenhams-butikken der, (som er så fin), uten å føle meg litt dum.

Så sånn er nok det.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter