Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 27. januar 2011

Idag var jeg på en jobbmesse, i St. George's Hall




Gmail - Jobs Fair










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Jobs Fair











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jan 27, 2011 at 4:49 PM




To:
mhobbs.aspire@btconnect.com






Hi,

I'm refering to the chat with your college today, at the Jobs Fair, in St. Georges Hall, Liverpool.

I promised to send my CV, which I'm attaching now, about the Marketing-job.


I also explained that I'm also into web-design, and I think actually I could help you get a better web-addresses and e-mails, because the ones you have now looks a bit old-fashioned I think, if I'm allowed to be frank.


These are my websites, (unfortunately, they are in Norwegian): http://johncons-mirror.blogspot.com/ , http://johncons-fanclub.net/ , http://johncons.org/ , http://johncons-shop.co.uk/ .


Thanks again for the chat on the Jobs Fair today, and please just contact me back if you have any questions.

Yours sincerely,

Erik Ribsskog





CV - Erik Ribsskog.doc
31K








PS.

Her er mer om dette:

img245

PS 2.

Enda mer om dette:

Photo 2894

Photo 2895

Photo 2896

Photo 2897

Photo 2898

Photo 2899

Photo 2900

Photo 2901

Photo 2902

Photo 2903

Photo 2904

Photo 2905

Photo 2906

Photo 2907

Photo 2908

Photo 2909

Photo 2910

Photo 2911

Photo 2913

Photo 2914

Photo 2916

Photo 2917

Photo 2918

Photo 2919

Photo 2920

Photo 2921

Photo 2922

Photo 2923 1

Photo 2924

Photo 2925

Photo 2926

Photo 2927

Photo 2928

Photo 2929

Photo 2930

Photo 2931

Photo 2932

PS 3.

Noen lurer kanskje på hvorfor jeg tok så mange bilder av det firmaet som het Arena, sin stand.

Og det er fordi at de tulla litt med meg, syntes jeg.

Fordi at først, så sa de at jeg skulle få komme på intervju, for en markedsførings-jobb.

(For jeg gikk markedsføringslinja, andre året på Sande VGS.).

Men så, når hun dama, (Cathrine?), kom ut.

Så gikk det noen folk mellom oss.

Også dro hu meg bare tilbake til den Arena-standen.

Og da sa de at bare at den jobben var besatt.

Og det hadde jeg vanskelig for å tro.

For hvorfor lot de meg først stå i en intervju-kø da.

Som en som het Ross, som jobba der, (en med mørkt hår, med gele i håret), visste meg til.

Det var jo bare tull.

Så da ble jeg litt irritert.

For da ble jeg ikke kvitt det tredje søknadsskjemaet mitt, fra the Jobcentre.

Så det måtte jeg gi til autist-foreningen.

Og forklare de at broren min Axel, er autist, og har gått på spesialskole, og at jeg måtte lære han matte, osv.

Så da ble jeg til slutt kvitt alle skjemaene og CV-ene ihvertfall.

Etter å ha gått innpå der i nesten en time, eller noe.

Så det var jo ikke dårlig bare det.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Enda mer fra jobbmessen:

img246

img247

img248

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter