Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 6. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trakassering, (noen sender e-kort, i mitt navn, til folk jeg skriver om på bloggen min. Det er plagsomt og uønsket, og sikkert for å få meg i problemer/ødelegge ryktet mitt)/Fwd: ecard sent to ewans.nick@gmail.com










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering, (noen sender e-kort, i mitt navn, til folk jeg skriver om på bloggen min. Det er plagsomt og uønsket, og sikkert for å få meg i problemer/ødelegge ryktet mitt)/Fwd: ecard sent to ewans.nick@gmail.com











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jan 6, 2011 at 10:44 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: 123Greetings.com <ecards@123greetings.com>

Date: Fri, Dec 31, 2010 at 9:04 PM
Subject: ecard sent to ewans.nick@gmail.com
To: eribsskog@gmail.com


Your ecard (12131310211219539457) has been sent to Nick Ewans [ewans.nick@gmail.com] on 31-Dec-2010



We'll send you an email message when ewans.nick@gmail.com has seen your ecard.



View a copy of your ecard at:

http://www.123greetings.com/send/view/12131310211219539457



Using our newly launched 123Greetings Invites, you can now create and send invitations, track RSVP and edit or delete your events. To know more click on the link below or copy & paste it into your browser's address bar.

http://www.123greetings.com/invites/create/msg-16



You can use the same login credentials to explore more with 123Greetings Connect:



-Store unlimited contacts.

-Get birthday and event reminders.

-Share activity feeds and stay connected.

-Track the delivery of your ecard, step-by-step.

-Edit the ecard, even if the ecard has been sent.

-Delete the ecard, even if the ecard has been sent.



Click on the link below or copy & paste it into your browser's address bar.

http://www.123greetings.com/connect/track/msg-4



If you have any query about your ecard & its delivery or need any other assistance,

please visit our Help/ FAQ section at: http://help.123greetings.com/



Thank you for choosing 123Greetings.com



Your friends at 123Greetings.com

http://www.123greetings.com



We respect your privacy. You will not be receiving any promotional emails from us

because of this ecard. To view our privacy policy, click on the link below:

http://info.123greetings.com/company/privacy_policy.html



Note: This is an auto generated mail. Please do not reply.



If you have any other problem please contact us by clicking on the following link:

http://help.123greetings.com/contact_us.html



This email was sent by 123Greetings.com, Inc., 1674 Broadway, New York, NY 10019.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter