Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 9. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trakassering, (mer fra den travle trakassør som jeg ikke vet hvem er som kaller seg Tantor Andersen. Tantor er visst en elefant, (ifølge Wiki), så det kan være mafiakode for 'tissefant'? Jeg overhørte jeg var forfulgt av 'mafian', i Osl










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering, (mer fra den travle trakassør som jeg ikke vet hvem er som kaller seg Tantor Andersen. Tantor er visst en elefant, (ifølge Wiki), så det kan være mafiakode for 'tissefant'? Jeg overhørte jeg var forfulgt av 'mafian', i Osl











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Jan 9, 2011 at 3:03 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: Tantor Andersen <tantor.andersen@gmail.com>

Date: 2011/1/3
Subject: hykleri på johncons-blogg og irc
To: eribsskog <eribsskog@gmail.com>


Altså: du sparker ut noen på det tynne grunnlaget at du "ikke liker tyske nick". Samtidig har du en bot som spyr ut tyske fraser samt hele to boter med det klassisk tysk/jødiske navnet Einstein? Du ser vel dobbeltmoralen her?


Jeg har forøvrig vist bloggen din til en bekjent som jobber i psykiatrien. Han kunne selvsagt ikke si noe definitivt, siden vi ikke kan vite om du er seriøs og ærlig eller ikke, men hans inntrykk var at du viser tegn på alvorlige personlighetsforstyrrelser. Som sagt, kun en mening, selvsagt ikke en diagnose. Han syntes dog det ble forsterket ved din oppførsel inne i IRC. Måten du forsøker å utvise total dominans på tipper over til tyranni og en overkompensering av kontroll grunnet manglende kontroll ellers. I utgangspunktet bare barnslig og smålig oppførsel, men kombinert med resten av bloggen din viste det visstnok en klar tendens.

Jeg regner med at dette sikkert blir anmeldt fordi jeg "blander meg", men tro meg når jeg sier at det er i beste mening. Og som jeg sa før; siden du legger ut alt, må det kunne regnes som offentlig tilgjengelig informasjon, og da kan alle ha en mening om det.


Tantor









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter