Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av tyveri










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av tyveri











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 4, 2011 at 10:22 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no


Cc:
hv-02.kontakt@mil.no






Hei,

jeg må nesten anmelde faren min for å ha stjålet tingene mine.

(Blant annet antikke ting som et verdifult sølv-ølkrus, fra Højriis slott, etter L.C. Nyholm, Hofjægermester i Danmark, (min tipptippoldefar), som jeg fikk av min mormor, Ingeborg Ribsskog, til min 34 års dag, i 2004, og en gammel tegning, av Oslo Brannvesen, som jeg fant, da jeg jobbet for min tidligere stefar, Arne Thomassen, og ryddet noen lagre hos Forsvarets Overkommando, i Oslo, i 1992, og som han sa jeg kunne ta, for rammen var knust, så det ble sikkert kasta, samt min boksamling og min mors boksamling, som jeg arvet da hun døde, i 1999, samt merker og medalje fra militæret, treskjærer-kunst etter min morfar, Øivind Olsen, en minnemynt min farfar Øivind Olsen hadde funnet, mine gamle kjærlighetsbrev, russekort, musikk, klær, osv., osv.).


For de tingene, de la jeg hos City Self Storage, i 2004, da jeg flyktet til England, (for jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av noe 'mafian', i Oslo.

Og jeg har oppdatert City Self Storage fortløpende, om min økonomiske situasjon.


Men nå er visst tingene mine hos faren min, Arne Mogan Olsen, (som jeg tidligere har anmeldt for omsorgssvikt, og telefonterror).

Så han må ha stjålet de tingene, på en eller annen måte, mener jeg


Så det vil jeg gjerne anmelde.

Det lå også mine ting fra HV der hos City Self Storage, som AG3, Heimevernsuniform, etc.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.


Her skriver faren min om dette, at han har mine ting, (som jeg synes er 'ekle' nå, når han som er som min uvenn, må man vel si, som bølleringer osv. til meg, har hatt dem), sånn som jeg kan skjønne det:


ting og tang


Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>17 June 2010 19:31
ERIK min sønn. dine ting du vil ha kan jeg ta med til deg . pappa arne













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter