Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 2. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trakassering, (han her skriver han mangler tarmtotter, dette er jo bare tull, jeg ønsker ikke slike useriøse/uoppriktige tulle-kommentarer, det blir bare å kaste bort tiden min, synes jeg)/Fwd: [johncons] New comment on Foreløbig policy










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering, (han her skriver han mangler tarmtotter, dette er jo bare tull, jeg ønsker ikke slike useriøse/uoppriktige tulle-kommentarer, det blir bare å kaste bort tiden min, synes jeg)/Fwd: [johncons] New comment on Foreløbig policy











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Jan 2, 2011 at 4:04 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: Slagkraft <noreply-comment@blogger.com>

Date: 2010/12/25
Subject: [johncons] New comment on Foreløbig policy om bildebruk, i ikke-hat-sammenhe....
To: eribsskog@gmail.com


Slagkraft has left a new comment on your post "Foreløbig policy om bildebruk, i ikke-hat-sammenhe...":



- Fullt navn: Kårvald Kråkevold
- Sted: Svinesund
- (Noe informasjon som lett skiller deg fra eventuelt andre, fra samme sted som deg, med samme navn. Som f.eks. alder): Mangler tarmtotter

Hei, Erik. Dette vet jeg at mange har nevnt før, men du har ikke noe du skulle ha sagt om copyright så lenge du ikke klarer å respektere andres copyright selv. Du ble jo dritsur da NRK kjeftet på deg for å laste opp det kåseriet til Youtube, selv om de hadde gjort det helt klart at det kun var for privat bruk. Her er du dobbeltmoralsk så det holder, så jeg kommer til å bruke bildene dine hvor jeg måtte ønske, og det er ikke noe som helst du kan få gjort med det.


Med vennlig hilsen

Kårvald Kråkevold



Publish


Delete


Mark as spam




Moderate comments for this blog.




Posted by Slagkraft to johncons at 25 December 2010 14:09








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter