Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 2. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trakassering, (jeg ønsker ikke at folk jeg ikke kjenner, med falsk navn, skal sende meg e-poster og blande seg i mine saker)/Fwd: facebook










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering, (jeg ønsker ikke at folk jeg ikke kjenner, med falsk navn, skal sende meg e-poster og blande seg i mine saker)/Fwd: facebook











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Jan 2, 2011 at 12:54 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: Tantor Andersen <tantor.andersen@gmail.com>

Date: 2010/12/27
Subject: facebook
To: eribsskog <eribsskog@gmail.com>


"Hun
Stephanie Madonna, (som var på bloggen, for noen dager siden), har
visst slettet alt av bilder og kommentarer, fra Facebook. Spesielt. Hm"

Det var ikke så veldig spesielt, egentlig. Det som var ganske spesielt var kommentarene dine på hennes Facebook-side. Du kommer vanligvis med kommentarer som er både fornærmende, trakasserende og ikke minst smått perverse. Derfor er det ikke så veldig merkelig at hun valgte å fjerne dem.

Dette har vi jo sett før, at sider som i utgangspunktet er åpne blir lukket etter at du har vært der og kommentert. Og det er ikke fordi de konspirerer mot deg, men fordi kommentarene dine er så bisarre at de blir helt på siden av alt annet som foregår der.


Jeg tror forøvrig det er du selv som har endret til miss erik på myheritage, siden dine dårlig skjulte tendenser har blitt mer og mer åpenbare i det siste. Men det er ikke noe galt i det Erik, du vil nok føle deg bedre om du innrømmer det for deg selv, og kommer ut av skapet.


Tantor









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter