Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 6. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trakassering, (noen har meldt meg på et nettsted for menn som bruker dameklær, og tuller under min identitet der. Sikkert for å ødelegge ryktet mitt, eller noe. Dette er veldig uønsket.)/Fwd: Action Required to Verify Email Change for C










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering, (noen har meldt meg på et nettsted for menn som bruker dameklær, og tuller under min identitet der. Sikkert for å ødelegge ryktet mitt, eller noe. Dette er veldig uønsket.)/Fwd: Action Required to Verify Email Change for C











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jan 6, 2011 at 10:55 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: Crossdressers.com <tamara@crossdressers.com>

Date: Sat, Jan 1, 2011 at 5:45 PM
Subject: Action Required to Verify Email Change for Crossdressers.com
To: eribs.skog@gmail.com




Dear ErikRibsskog,



Since you have recently changed your email, we require that you verify your new email address. You will only need to visit the URL once to have your account updated.



To complete reverification, please visit this URL:

http://www.crossdressers.com/forums/register.php?a=act&u=85926&i=dd9ce2766c377e2b67b672fd1b16c5adab7d2bd1



<a href="http://www.crossdressers.com/forums/register.php?a=act&u=85926&i=dd9ce2766c377e2b67b672fd1b16c5adab7d2bd1">America Online Users Please Visit Here to be Activated</a>



**** Does The Above URL Not Work? ****

If the above URL does not work, please use your Web browser to go to:

http://www.crossdressers.com/forums/register.php?a=ver



Please to be sure not to add extra spaces. You will need to type in your username and activation number on the page that appears when you visit the url.



Your Username is: ErikRibsskog

Your Activation ID is: dd9ce2766c377e2b67b672fd1b16c5adab7d2bd1



If you are still having problems verifying please contact a member of our support staff at tamara@crossdressers.com



All the best,

Crossdressers.com





--------------------

To stop receiving this email, please visit this URL:

http://www.crossdressers.com/forums/register.php?do=deleteactivation&u=85926&i=dd9ce2766c377e2b67b672fd1b16c5adab7d2bd1









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter