Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 2. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trakassering, (noen ukjente for meg har meldt meg på et nyhetsbrev jeg ikke er interessert i)/Fwd: Which Is Worse: Lasagna or Turkey with Gravy?










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering, (noen ukjente for meg har meldt meg på et nyhetsbrev jeg ikke er interessert i)/Fwd: Which Is Worse: Lasagna or Turkey with Gravy?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Jan 2, 2011 at 2:22 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: iVillage Health <tipadaynews@mail.ivillage.com>

Date: Fri, Dec 24, 2010 at 12:59 PM
Subject: Which Is Worse: Lasagna or Turkey with Gravy?
To: eribsskog@gmail.com




































































































iVillage |Tip-A-Day: Healthy Eating

























Which Is Worse: Lasagna or Turkey with Gravy?








| |



Go with the turkey over the lasagna, says Brooke Schantz, R.D., outpatient dietitian at Loyola University Medical Center in Maywood, Ill.



The lasagna probably contains beef and cheese, which add extra fat. Although the gravy does add fat to the turkey, using it sparingly makes this traditional holiday dish a bit healthier.


See which other dishes will do the least damage to your diet over the holidays here >>

Plus: Rev up your weight loss in six weeks with our new Community Challenge!


Do you tweet? Follow iVillage NeverSayDiet on Twitter >>


















More on Healthy Living

Ellie Krieger Gives Comfort Food a Low-Cal Makeover

Slimmer Thighs in 7 Days. Yes, it's Possible!

The CarbLovers Diet: Eat What You Love - And Still Lose!












Click Here!

























 follow us on twitter like us on facebook

Manage Your Subscription You are subscribed as eribsskog@gmail.com | Unsubscribe

or visit https://www.ivillage.com/funnels/6

© 2010 iVillage, Inc. All rights reserved. | 75 9th Avenue, 7th Floor, New York, NY 10011 | Privacy Policy | Email Help









































Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter