Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 2. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trakassering, (jeg har en policy om at folk som kommenterer på bloggen min skal skrive under fullt navn, jeg ønsker ikke kommentarer uten fullt navn)/Fwd: [johncons] New comment on Noen søker på 'Ikke rart du blir feit så mye du sp....










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering, (jeg har en policy om at folk som kommenterer på bloggen min skal skrive under fullt navn, jeg ønsker ikke kommentarer uten fullt navn)/Fwd: [johncons] New comment on Noen søker på 'Ikke rart du blir feit så mye du sp....











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Jan 2, 2011 at 10:24 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: Slagkraft <noreply-comment@blogger.com>

Date: 2010/12/28
Subject: [johncons] New comment on Noen søker på 'Ikke rart du blir feit så mye du sp....
To: eribsskog@gmail.com


Slagkraft has left a new comment on your post "Noen søker på 'Ikke rart du blir feit så mye du sp...":



En mage som buler ut som det der = feit.

Det er ingen som tvinger deg til å blogge døgnet rundt, og hvis du etter over tre år tror at du fremdeles kommer til å få "rettighetene dine", lurer du bare deg selv.


Skaff deg en jobb og kom igang med trening, så skal du se at ting blir mye bedre.



Publish


Delete


Mark as spam




Moderate comments for this blog.




Posted by Slagkraft to johncons at 28 December 2010 19:16








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter