Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 2. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trakassering, (noen har meldt meg på noe religiøse greier, noe jeg ikke ønsker)/Fwd: Merry Christmas! You Have An E-card Waiting For You.










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering, (noen har meldt meg på noe religiøse greier, noe jeg ikke ønsker)/Fwd: Merry Christmas! You Have An E-card Waiting For You.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Jan 2, 2011 at 2:37 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: GodTube <GodTube@salememail.net>

Date: Fri, Dec 24, 2010 at 7:42 PM
Subject: Merry Christmas! You Have An E-card Waiting For You.
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>












You are receiving this email because you subscribe to one or more free email newsletters from GodTube.com.























A Christmas eCard for you!





Merry Christmas to our GodTube Subscribers!

The employees of GodTube.com would like to wish you and your loved ones a wonderful and blessed Christmas. Please enjoy our online e-card for you at:


http://www.crosscards.com/cards/holidays/christmas/glory-to-god-2/preview.html?id=F0M2FJ0X.




God Bless,



The GodTube.com Team












Crosscards.com is a Christian website designed to provide the online faith-based audience with great looking e-cards with unique messages of God's love, inspiration, encouragement and fun!


For comments or suggestions, contact us at cardcomments@crosscards.com.

Join us on facebook!.











E-CARDS |
WALLPAPER |
GIFT SHOP

















ABOUT THIS EMAIL






This promotional email is never sent unsolicited. You received this email because your email address, eribsskog@gmail.com, is signed up to receive newsletters, updates, and special offers from GodTube.com. We respect and value your time and are committed to protecting your privacy. Use the links below to update your profile and subscriptions, unsubscribe from this email, or find out more about Salem Web Network (SWN).




Manage my Subscriptions | Unsubscribe from this List | Read about SWN







Salem Web Network | Copyright 2010. All rights reserved. | 111 Virginia St., Suite 500, Richmond, VA 23219













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter