Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 19. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse, (dette er en som jeg ikke vet hvem er, som driver og skal patronisere meg. Dette er uønsket)/Fwd: Angående Politiet i Steinkjer










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse, (dette er en som jeg ikke vet hvem er, som driver og skal patronisere meg. Dette er uønsket)/Fwd: Angående Politiet i Steinkjer











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jan 19, 2011 at 7:40 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: Tormod Bråten <vestfoldsnut@hotmail.com>

Date: 2011/1/9
Subject: Angående Politiet i Steinkjer
To: eribsskog@gmail.com




Hei,

Jeg har snakket med en anonym kilde ved Politiet i Steinkjer, og vedkommende kunne fortelle at dine eposter ikke engang blir lest. Epostadressen din står på ignore sammen med mange andre gærninger som også sender hundrevis av eposter for den minste lille filleting. Dette har Politiet hverken tid eller ressurser til å hamle opp med, siden det faktisk finnes mennesker med virkelige problemer der ute som trenger hjelp. Du trenger selvsagt også hjelp, men det er som kjent ikke av Politiet.


Det faktum at du fortsetter å sende hundrevis av eposter til noen som aldri svarer minner meg om min tre år gamle sønn når han ikke vil sove. Da gjentar han det samme tullet om og om igjen hundrevis av ganger, men han vet godt at det ikke kommer noe svar. Han sovner ihvertfall til slutt, men det virker ikke som om du har tenkt å gi deg med det samme. Jeg vet at det ikke hjelper å sende denne eposten, men jeg ville ihvertfall at du skulle vite at du aldri kommer til å få noe svar fra Nord-Trøndelag Politidistrikt. Du får prøve å sende til Nordland i stedet.


Med vennlig hilsen









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter