Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 19. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse, (det her er nok for det første en som bruker tulle-navn, og later som at det er vanlig navn. Det er uønsket)/Fwd: Mafian som forfølger deg










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse, (det her er nok for det første en som bruker tulle-navn, og later som at det er vanlig navn. Det er uønsket)/Fwd: Mafian som forfølger deg











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jan 19, 2011 at 7:29 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: Espen Tingseth <skru_trekker@hotmail.com>

Date: 2011/1/8
Subject: Mafian som forfølger deg
To: eribsskog@gmail.com




Hei

Jeg har lest nødbloggen din. Jeg har gjort noen undersøkelser på egen hånd.

Var i kontakt med Rimi Bjørdal for et par dager siden. Det er helt riktig det du sier at de ikke har noen papirer på deg. Butikksjefen nektet for at du hadde noe med de å gjøre. Kanskje en av regionslederne står bak?


En annen mulighet er at noen i forbindelse med forsvaret har truet deg. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har hørt at et par av lederne i forsvaret har mye mektige kontakter. Som du sikekrt vet eksisterte noe som het Staybehind før. Jeg tror dette fortsatt finnes. Mange ledere i samfunnet har nok noe med dette å gjøre. Har også hørt at noen av disse er frimurere. Som du leste i avisene for noen år siden er veldig mange i politiet også frimurerer. De hjelper hverandre. Kanskje det er derfor sakene dine ikek blir gjort noe med.


Jeg syntes du burde sende mailene dine til avisene. Kanskje de kan hjelpe deg med en sak om hva som har hendt deg?


Espen Tingseth









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter