Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. januar 2011

Jeg sendte en e-post til the Gym




Gmail - The Gym - Pin Number Abuse - Membership Cancelled










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




The Gym - Pin Number Abuse - Membership Cancelled











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jan 10, 2011 at 8:21 AM




To:
pinmail.reply@thegymgroup.com


Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no






Hi,

I have honestly not used my membership at the Gym at all, and canceled it, before Christmas.

I've only been at the Gym once, and then I bought a one day code on the internet.


I don't like the entrence-system, because I went to the gym a bit late that day, since I was working with some webdesign-stuff probably, and then I was there till after midnight, and then I couldn't get out.


So the washing-woman had to let me out.

And I have had some problems with gluten-allergy etc., before Christmas, so I didn't use my membership.

If someone have abused my code, I think you should investigate that, and not ban me, which I think is very unfair.


Sends a copy to the police, since I've overheard in Oslo, in 2003, that I was followed by the 'mafian', and wonder if this could be related.

Erik Ribsskog



On Mon, Jan 10, 2011 at 8:16 AM, The Gym Group <pinmail@thegymgroup.com> wrote:


Dear Mr Ribsskog,

The Gym rules and regulations state 'Misuse of your pin number will result in the termination of your membership'. Our system has detected that your pin number has been misused. You have left us with no other option but to cancel your membership with The Gym effective immediately. This unfortunately means a lifetime ban from The Gym Group.


Yours sincerely,

The Gym Group

© The Gym Group 2011 All Rights Reserved










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter