Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 29. januar 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse/Fwd: You have a secret admirer










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: You have a secret admirer











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jan 29, 2011 at 6:28 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no






Hei,

her er det noen som har meldt meg på noe greier i mitt navn.

Det ser jeg på som identietstyveri og trakassering.

Så det vil jeg gjerne anmelde.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: <secretadmirer@studentcenter.org>

Date: Fri, Jan 28, 2011 at 3:12 AM
Subject: You have a secret admirer
To: eribsskog@gmail.com


Erik Ribsskog



You just received a message from a secret admirer



This is not junk e-mail. Someone that you know registered at http://www.studentcenter.org and sent this secret admirer message to you. The Student Center has a free service called My Secret Admirer which lets you send a secret e-mail to someone to see if they like you.



You can only find out who sent you this message if you guess who they are.



HOW DOES THIS WORK?



Go to http://mysecretadmirer.studentcenter.org and send an e-mail to all the people you think might have sent you this secret admirer e-mail. If you guess right, you (and the person who sent you this) will get an e-mail back saying that you got a match! You can also send a secret message that will only be revealed to the person if a match is made.





So go ahead, you've got someone out there with a crush on you. Go to http://mysecretadmirer.studentcenter.org/ and find out who sent this secret admirer message to you.



Good Luck,



The Student Center









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter