Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. januar 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse/Fwd: commandlinefu.com - New comment on your command (#7708)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: commandlinefu.com - New comment on your command (#7708)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 25, 2011 at 1:08 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no






Hei,

her er det noen som skriver i mitt navn, på et programmeringsnettsted.

IT er mitt felt, og jeg ønsker ikke at bøller skal ødelegge mitt rykte.

Dette er identitestyveri og trakasering, sånn som jeg ser det.


Dette ønsker jeg å anmelde.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: commandlinefu.com <stdout@commandlinefu.com>
Date: Mon, Jan 24, 2011 at 12:29 AM

Subject: commandlinefu.com - New comment on your command (#7708)
To: eribsskog@gmail.com



Hi hnco,
a new comment has been posted for your command "Vote up!!"


Regards,


Erik Ribsskog


eribsskog@gmail.com


phone: +447905206018


logo








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter