Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 29. januar 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse/Fwd: slektsgransking










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: slektsgransking











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jan 29, 2011 at 10:54 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no






Hei,

her ser dere at faren min kødder med meg.

For han sier at han har bestilt fra min nettbutikk, men det har han ikke gjort.

Jeg har anmeldt faren min, for omsorgssvikt og telefonterror, og ønsker ikke å ha noe mer å gjøre med han.


Kan dere gi han beskjed om det?

Jeg ønsker heller ikke at han skal kontakte min grandonkel og andre i slekta, på vegne av meg.

Jeg ønsker ikke å ha noe mer med min far å gjøre.


Jeg ønsker ikke å få e-poster fra han, eller å ha noe annen kontakt med han.

Så dette ser jeg på som trakassering.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Mvh.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>

Date: 2011/1/4
Subject: slektsgransking
To: erikribsskog@gmail.com


Jeg skal snakke med Idar om slekta og sende deg rapport. Også Ågots slekt.

Jeg har også noen bøker om vikinger både danske og norske, skal se om jeg finner alle og sende de til deg.

Godt nytt år hilsen Arne. Har bestilt isbremint sjokolade prøvepakke.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter