Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 31. januar 2011

Jeg sendte en ny e-post til Bouncer4You




Gmail - Bill - RE110112623










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Bill - RE110112623











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jan 31, 2011 at 10:47 AM




To:
Bouncer4You Internet Services | Herbert Müller <info@bouncer4you.info>






Hi,

ok, I thought you could maybe overrun that.

You only give 7 days notice, it's a bit short warning I think.

People mostly get their salary once a month, or something.


And which PayPay-account should I pay to again?

Best regards,

Erik Ribsskog


On Mon, Jan 31, 2011 at 10:32 AM, Bouncer4You Internet Services | Herbert Müller <info@bouncer4you.info> wrote:


Dear customer,


thanks for your reply. It is no problem when you pay on 8/02 – but probably your product gets then suspended for 1-2 days. But that’s no problem, it will directly get reactivated when you have paid.


Bei weiteren Fragen oder Schwierigkeiten stehen wir Ihnen jederzeit zu Verfügung.


__


Mit freundlichen Grüßen

Herbert Müller


Bouncer4You Internet Services


Metzer Strasse 8

D-28211 Bremen


www.Bouncer4You.de


Tel: 01805-684306-588 (*)


Fax: 01805-684306-538 (*)


(*)* Der Anruf kostet 14 ct/min aus dem deutschen Festnetz. Mobilfunkhöchstpreis 42 ct/min.


Registriergericht: Amtsgericht Bremen


Steuernummer: 72 178 08647

USt-IdNr: DE239542735


Von: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Gesendet: Mittwoch, 26. Januar 2011 13:17
An: Bouncer4You
Betreff: Re: Bill - RE110112623

Hi,


I see you want this payment in 7 days.

Is it ok if I pay the around 10 Euros, for the eggdrop shell, on around 8/2, when I get my next payment from the Jobcentre here in the UK?



(Many bills this month).


Hope this is alright!

Best regards,

Erik Ribsskog


PS.

Which e-mail address should I use to send the payment to, on PayPal?

On Tue, Jan 25, 2011 at 4:44 PM, Bouncer4You <info@bouncer4you.info> wrote:


Dear customer,

attached you can find your present bill (RE110112623) for the products and services your ordered.

Your customer id: 15262

Please pay the bill as fast as possible. We hope that you are happy with our products and services, and if there is anything we may could improve, we would be happy if you would let us know about it. Any feedback or critic is welcome.


Best regards,
Your Bouncer4You Team









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter