Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 31. januar 2011

Jeg sendte en ny e-post til the Landlord




Gmail - Letter at the door today










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Letter at the door today











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jan 31, 2011 at 6:43 PM




To:
Kieron Grimes <KieronGrimes@tjthomas.co.uk>


Cc:
Liverpool Direct <liverpool.direct@liverpool.gov.uk>, "Harker, David" <david.harker@citizensadvice.org.uk>, ellen ribsskog <ripsen@gmx.ch>, larvik.tingrett@domstol.no, agder.lagmannsrett@domstol.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>






Hi Mr. Grimes,

I'm sorry I didn't open the door, when you were here today, but I thought it could be a bit threatening, if there was a bailiff there, with you, etc.

I wait for Liverpool City Council, to show up here, on Wednesday, to inspect about disrepair, so I think we have a dispute.


I don't think it's fair, that I should pay the full rent, when you don't fix repairs, and when you lie about the garbage-throwing arrangement, (you say they are accessable 24 hours, but they close at 11 pm, and don't open untill 12 noon on Sundays, since one have to go to the restaurant, with the beer-garden, to throw the garbage).


So I'm not affraid of taking this to court, I think I have a strong case, I'm afraid to say.

Also, I would have propably paid the arrears anyway, if I'd had the money, because I don't really like getting people on my door etc.


But, I haven't got any money, unfortuantely, and I'm unemployed.

But I am on Ladders, and have a high income-potential.

So £2000 in arrears is an amount that I'm going to be able to pay back.


I'm also waiting for an inheritance, from Norway, but my aunt Ellen Ribsskog Savoldelli, is delaying this, for more than one and a half year now.

I've complained to the courts in Norway, but they haven't done anything.


I've also updated Citizens Advice, since I haven't got any other place to live.

I think I'll just put the Housing Allowance on a bank-account, with Barclays, which I almost never use now, untill we agreed how to go forward with this.


I'm sending copies of this e-mail to the Council, CAB, the courts in Norway, my aunt Ellen, etc.

Sorry again about the delays with the rent!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog





2 attachments
img263.jpg
334K
img264.jpg
469K








PS.

Her er vedlegget:

img263

img264

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter