Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. januar 2011

Jeg sendte en ny e-post til Lars fra Rimi Nylænde




Gmail - Hei Erik! Venner på facebook?










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Hei Erik! Venner på facebook?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 4, 2011 at 8:19 PM




To:
Lars Storjord <larsstor@ifi.uio.no>






Hei,

ja, jeg var jo ny som butikksjef da jeg begynte på Rimi Nylænde.

Og jeg var litt bortskjemt, fra Rimi Bjørndal, for der var jeg vant til å ha alle seinvaktene, og de fleste gjorde som jeg sa.


Men Ida og Benny, var litt vrange syntes jeg, som ny butikksjef, på Rimi Nylænde, på Lambertseter.

Og også Jan-ern og Wenche Berntsen var litt vanskelige, syntes jeg.

Men jeg ble jo lært opp til å være en streng butikksjef, så det er ikke sikkert at det var dem det var noe galt med.


Så det var derfor jeg spurte deg om du kjente noen som trengte jobb, for jeg ville ha noen som gjorde det jeg spurte dem om, i butikken da.

Så da fikk du hu Kristin til å begynne å jobbe der, husker jeg, og ei annen vel.


(Som jeg så med noen tøffe mannfolk i butikken, innimellom de to periodene hu jobba der vel.

Hu flørta med meg den siste dagen hu jobba og vel, og spurte om vi var aleine i butikken.


Men hu var vel bare 17, og jeg ville skille fritid og jobb, så jeg holdt fingra av fatet, for å si det sånn.

Men men.

Det var vel kanskje sommeren år 2000, eller noe.


Men men).

Hu Kristin sa hu skulle begynne å jobbe på dyrebutikken på Oslo City.

Men men.

Hva driver hu med nå da?

Hva begynte du med etter Rimi?


Jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003.

Er du i noe Tveita-gjengen, eller noe?

Jeg husker du dro med Henriette på dassen på Rimi Nylænde en gang, gjorde du ikke det.


Men men.

Ikke min business men.

Du var vel en stødig arbeidskar, som til og med Wenche Berntsen gikk god for, husker jeg.

Du studerer data nå?


Jeg ser du driver med pyhton, det har ikke jeg drevet med, jeg er mer av den gamle skolen innen data, men jeg har lært meg litt HTML og sånn nå da.

Men det kan du vel selv og.


Mvh.

Erik Ribsskog


2011/1/4 Lars Storjord <larsstor@ifi.uio.no>

On Tue, 4 Jan 2011 18:21:04 +0000, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:


Hei,



var det du som jobba på Rimi Nylænde?




Det stemmer! Hvordan går det?









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter