Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 24. januar 2011

Jeg sendte en ny e-post til Lindorff




Gmail - Sak nr. 13120644










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Sak nr. 13120644











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jan 24, 2011 at 3:39 PM




To:
international@lindorff.com


Cc:
sissel.tindeland@larvik.kommune.no






Hei,

jeg fikk et brev fra dere idag, hvor dere ber meg ta kontakt.

Jeg er fortsatt arbeidsledig i England, men har vært på kurs, for å bli flinkere til å skrive CV osv.


Det er 300 søkere pr. jobb, her på Merseyside, så det er nedgangstider nå.

Men jeg regner med det blir bedre på arbeidsmarkedet snart, for slikt går jo i bølger.

Jeg er også en flyktning fra Norge, etter å ha overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004, og etter å ha blitt forsøkt myrdet, i Kvelde, i 2005.


Politiet vil ikke etterforske, eller engang fortelle meg hvem denne 'mafian' er.

Så jeg er på et stramt budsjett her i England, og har knapt råd til mat, og skylder på strøm og husleie.


Så noe til overs for gjelden min i Norge, har jeg ikke nå dessverre.

Men jeg skal ta det gjennom gjeldsrådgiver i Larvik kommune, (som avtalt med de, da jeg ble arbeidsledig her, i 2008), når jeg får meg en ny jobb.


Sender også en kopi til Larvik kommune, som en oppdatering.

Jeg har jobbet som butikksjef i Norge, og har en høgskolekandidatgrad i IT, fra HiO IU, og er også på the Ladders, her i England, hvor de kun godtar folk som har et inntektspotensiale, på over £50.000 i året.


Så den gjelden min til dere er jo egentlig bare en ukeslønn, eller noe, for meg.

Så det blir nok en orden på dette etterhvert, dere må bare være litt tålmodige da helst.

Men jeg har ihvertfall ikke glemt dere, for å si det sånn.


Jeg har jo forsatt 30 år igjen til jeg blir 70, så det burde være nok av millioner, som jeg kan tjene, på de 30 årene, så det burde ikke være noe problem, egentlig.

Spesielt ikke hvis myndighetene hadde latt meg få vite hva som foregår, med den her 'mafian' og mordforsøk osv., så kunne jeg fokusert 100% på karriære osv.


Nå må jeg liksom også prøve å få rettighetene mine fra en forvokst, (og gjennomkorrupt?), norsk offentlig sektor.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter