Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. januar 2011

Jeg sendte en ny e-post til Løvenskiold, fra militæret




Gmail - Beklagelse påp komentaren Rumpa i været










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Beklagelse påp komentaren Rumpa i været











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jan 10, 2011 at 8:37 AM




To:
"Th. Loevenskiold" <thom.loev@gmail.com>


Cc:
vpv.kontakt@mil.no






Hei,

jeg sender kopi til Vernepliktsverket, så kan de se på det.

Kanskje troppsjef Frøshaug får e-posten, siden han nå jobber i Vernepliktsverket vel.

Beklager også hvis det var stygt, det min mormor sa, om at 'Gjedde (som hun var etter), var mye finere enn Løvenskiold og de andre tyske som kom nordover senere'.


Men min min mormor var jo etter Løvenbalk, som var etter Odin osv., og Skjold danskekonge og Gjevjon.

Og Løvenskjold, det er jo nesten kopi av Løvenbalk og Skjold.

Så det blir litt juks, har jeg tenkt nå.


Løvenskiold er vel ikke noen gammel slekt ala Løvenbalk og Skjoldungene akkurat?

Deres slekt ble jo adelige på 1700-tallet, og er en kjøpsmanns-slekt ved fra Nord-Tyskland, så jeg på Wiki.


Mens min mormor, Ingeborg Ribsskog, gikk tilbake til Karl den Store, Odin, Gange-Rolf, Kong David av Israel, Cleopatra, osv.

Så det med Løvenskjold, selve navnet, er litt juks synes jeg.


Så det er bra du er litt ydmyk nå, og ikke så høy på pæra, som du var i militæret, når du sa at jeg og Staff sov med rumpa i været.

Det går sikkert ikke an nei.

Og jeg skjønner det at du ikke ville ha vinduet oppe på stabsrommet der heller, (hvor jeg bodde som en av de siste reservene, før jul, 1992, etter at reservelagsrommet ikke trengtes lengre, grunnet frafall osv.).


Siden slekten din er fra Nord-Tyskland, mener jeg, så er dere vel ikke så vant til det kalde være i Norden.

For å være litt slem.

Igjen takk for e-post.

Dette var bare en g-mail e-post adresse, synes jeg.


Kan du verifisere med en Facebook-melding, eller noe sånt.

Hvem som helst kunne jo ha laget den her g-mail adressen men.

Men jeg vet at g-mail er veldig praktisk, så jeg kan jo ikke si noe sikkert.


Men men.

Takk for e-post ihvertfall.

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/1/10 Th. Loevenskiold <thom.loev@gmail.com>

Jeg beklager herved komentaren som du har nevnt. Jeg kan selv ikke huske at jeg har sagt det. Men det var nok en dårlig spøk. Er jo ingen som ligger å sover med rumpa opp i lufta. Det var dumt å spøke med noe sånt. Skal også beklage til Staff, skal prøve å få tak i han


Løven









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter