Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 29. januar 2011

Jeg sendte en ny e-post til min søster Pia Ribsskog




Gmail - Hei Pia/Fwd: slektsgransking










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Hei Pia/Fwd: slektsgransking











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jan 29, 2011 at 3:54 PM




To:
Pia Ribsskog <pia@nfunorge.org>


Cc:
Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>


Bcc:
post.nord-trondelag@politiet.no






Hei,

her ser du det, at jeg forklarer til faren vår, at jeg fikk mitt eget familienummer, i 1990, og ikke har regnet meg som i familie med vår far, Arne Mogan Olsen, og hans nye familie, (dvs., Haldis, Christell, Jan og Viggo), siden 1990.


Jeg vil også kutte ut deg nå.

For jeg stoler ikke mer på deg.

For du tulla med de smålånene mine, i 2005, som du sa du ville ordne opp i for meg.

Du ville ikke være venn med meg på Facebook, i 2008.


Og nå har du slutta å svare på e-poster.

Så nå har jeg fått nok av deg, så dette er bare for å si at jeg kutter deg ut.

Sånn som vår tremenning Øystein Andersen gjorde, ovenfor meg, i 1993, hvis du husker det, på Ellingsrudåsen, hos Ungbo, hvor jeg lot deg flytte inn da.


Håper dette er i orden!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/1/29
Subject: Re: slektsgransking
To: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>
Cc: post.nord-trondelag@politiet.no



Hei fatter'n,

i 1990, da jeg var student i Oslo, og bodde på Abildsø, så kontaktet jeg Folkeregisteret, og fikk mitt eget familienummer.

Det var fordi at jeg syntes at jeg ble dårlig behandlet, av deg og din nye dame Haldis.


Dere lot meg jo bo alene, fra jeg var ni år, i din gamle leilighet, på Bergeråsen.

Du var jo nede hos Haldis hver kveld og natt.

Og jeg fikk ikke lov å bo der.

Så siden 1990, så har jeg nesten ikke regna meg for å være i familie med deg.


Siden jeg ikke ville ha samme familienummer som dere, siden jeg da ikke kunne stole på, syntes jeg, at brev osv., kom fram til meg.

Så jeg har ikke regnet meg som å være i familie med deg og Haldis osv., siden da.


Men vi har jo ikke snakket så særlig mye sammen, annet enn litt fulle i Tommy sitt bryllup, f.eks.

Men nå har jeg ihvertfall sagt fra om det.

Så jeg regner meg ikke som å være i familie med deg, egentlig, siden 1990.


Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/1/4 Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>



Jeg skal snakke med Idar om slekta og sende deg rapport. Også Ågots slekt.

Jeg har også noen bøker om vikinger både danske og norske, skal se om jeg finner alle og sende de til deg.

Godt nytt år hilsen Arne. Har bestilt isbremint sjokolade prøvepakke.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter