Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 21. januar 2011

Jeg sendte en ny e-post til min søster Pia Ribsskog




Gmail - Frøshaug/Garden










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Frøshaug/Garden











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jan 21, 2011 at 2:19 PM




To:
Pia Ribsskog <pia@nfunorge.org>


Cc:
Vernepliktsverkets kontaktsenter ved Wenche Molstad <vpv.kontakt@mil.no>






Hei Pia,

tok han Frøshaug, sjef i Garden deg på fersken da du hora på kongsgården, den første tida di i Oslo?

Han var sjef for Alex Rosen der, og seinere for bl.a. meg og Bricen, (han mulatten fra Oslo S den gangen, da jeg kom i uniform med toget fra Elverum, og du var på Oslo S., tilfeldigvis, broren til Silvanny Bricen, fra TVN og musikkbransjen osv).


Her er han Frøshaug jeg mener:



Hvem var det du kjente på Kongsgården, var det Glenn fra Røyken?

Du og Cecilie Hyde skulle til Spania, sommeren 1989, men dro først til Amsterdam, sånn som jeg har skjønt det.


Jobba dere som horer der?

Hva gjorde du på Kongsgården?

Hora du med alle gardistene og Frøshaug osv?

Var det derfor han ofte var sur på Terningmoen, og derfor han flytta seg dit, for du sendte han for å tulle med meg?


Hva har skjedd her?

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter