Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 29. januar 2011

Jeg sendte en ny e-post til Politiet i Steinkjer




Gmail - Oppdatering/Fwd: familie










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: familie











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jan 29, 2011 at 11:09 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no






Altså,

jeg tørr ikke å ha noe mer med faren min å gjøre.

For han sier at jeg må på 'sinnsykehus som min mor'.

Han var sånn på 70-tallet og, ovenfor mora vår.


Han sa til meg og søstera mi Pia, at mora vår 'gæern', og at vi måtte gå til politiet i Larvik.

Noe vi ikke turte, for vi var så små, og det var vel også litt drøyt, syntes jeg.

Jeg syntes hu var streng og sånn, men gæern, det var det faren min som kom med.


Så jeg redd for at faren min er en psykopat, eller noe, som sier at den og den er 'gæern' og kødder med folk.

Så jeg vil ikke ha mer med faren min å gjøre.

For han er psykopat, eller noe, vil jeg si.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>

Date: 2010/12/5
Subject: familie
To: erikribsskog@gmail.com


hvorfor kan du ikke ha en normal kontakt med meg,så skal du få en mengde familieopplysninger av meg. jeg har blandt annet slekta til ågot

skrevet ned tilbake til begynelsen av 1700 tallet. den gangen jeg var gift med karen leste jeg en slektsbok om om familien til ingeborg

der det også omhandler jernverket. karen og jeg kjørte forbi der i 60 åra en gang. de lagde blant annet kanoner der. kan du ikke sende meg en epost

slik at du kan spørre meg om familie istedet for å ringe idar i bergstø. det er bedre enn å være avisene til familien. jeg kan også hjelpe deg med

dette vikingskipet ved å kontakte musset på bygdøy. det skulle ikke forundre meg om ikke røkke eller en annen riking kan sponse.


med ærbødigst hilsen din far arne mogan olsen









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter