Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 26. januar 2011

Jeg sendte en ny e-post til Steinkjer-Avisa




Gmail - Problemer med tulle-abonement, samt er forfulgt av 'mafian'










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Problemer med tulle-abonement, samt er forfulgt av 'mafian'











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jan 26, 2011 at 10:25 AM




To:
Gerd Barkhald <gerd@steinkjer-avisa.no>






Hei,

skjønner.

Avisa deres må skrive om at jeg ikke får rettighetene mine og er forfulgt av den her 'mafian'.

Mvh.

Erik Ribsskog



2011/1/26 Gerd Barkhald <gerd@steinkjer-avisa.no>


Hei!



Abonnementet ditt ble stoppet 14. januar. Beklager at andre har
bestilt abonnement i ditt navn. Vi fikk en mail med bestilling av
abonnement med ditt navn, adresse og mailadresse. Abonnementet ble
stoppet igjen 14. januar. Det ble startet 24. desember 2010.



Mvh Steinkjer-Avisa A/S

Gerd Barkhald

74100130





Den 25.01.2011 17:26, skrev Erik Ribsskog:

Hei Gerd,



jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, og
har flyktet til England.



Jeg har _ikke_ bestilt Steinkjer-Avisa.



Dette er en tullebestilling.



Det er greit at jeg sender anmeldelser til Politet i Steinkjer,
men det er fordi at etternavnet mitt, Ribsskog, er fra
Ribsskogen i Flatanger, hvor vel Steinkjer og Namsos er nærmeste
byer, etter at politiet på Østlandet ikke svare meg, eller
engang forteller meg hvem den her 'mafian' er.



Men jeg håpa at dere var mer norske, og mindre
'jødiske'/frimurere/mafia-kriminelle, oppi Trøndelag da.



Mvh.



Erik RIbsskog






---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/1/12

Subject: Problemer med tulle-abonement, samt er forfulgt av
'mafian'

To: post@steinkjer-avisa.no





Hei,



jeg overhørte at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, i
2003, og får ingen av mine rettigheter fra politiet.



De vil ikke si hvem denne 'mafian' er, og etterforsker ikke
mordforsøk mot meg, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer
Grete Ingebrigtsen sin gård, i Kvelde, i 2005.




Jeg skriver om dette på nett, for å prøve å varsle:
















Mine anmeldelser til politiet i Oslo og Drammen, blir
ikke besvart.



Ribsskog-navnet, (min mor Karen Ribsskog, skiftet mitt
etternavn fra Olsen, til Ribsskog, da jeg var fem år, i
1976, etter at hun skilte seg fra min far, Arne Mogan
Olsen).




Hennes var Johannes Ribsskog, (rådmann i Hadsel og
kontorsjef i Sætre kommune, og aktor i landssvikoppgjøret),
fra Leirsund.



Hans far var Johan Ribsskog, fra Flatanger.



Så jeg har prøvd å sende anmeldelser, av trakassering og
terrorisering på internett, og drapstrusler osv., til
politiet i Steinkjer, i det siste.




Men de svarer heller ikke.




Istedet for å sende tulle-abonement, så kan dere kanskje
skrive om problemene mine med myndighetene, osv?



Jeg har vært butikksjef i Oslo og Ski, har en grad i IT fra
HiO IU, har vært i Geværkompaniet, og i en slags
støtte/elite-avdeling, i HV i Oslo, (som del av
verneplikten, etter fullført førstegangstjeneste), men
politiet bare ignorerer meg.




Kanskje dere kan undersøke hvem som sender
tulle-abonement?



Jeg er en voksen person, som ble satt til å bo alene fra jeg
var ni år, av faren min.



Så jeg liker ikke å bli patronisert.



Hvis jeg vil ha Steinkjer-avisa, så abonnerer jeg selv.



Selv om det er den nærmeste byen, til Ribsskogen vel, i
Flatanger, hvor navnet mitt vel er fra.



Jeg har skrevet at jeg ønsker donasjoner til nettstedene
mine, osv.



Men ikke at jeg ønsker forskjellig abonement.



Det blir liksom at folk skal tenke for meg, og jeg er mer
vant til å tenke for meg selv, og liker ikke å bli
patrionisert, for å si det sånn.



Så hadde vært artig om dere kunne skrive om problemene mine,
med å få rettighetene mine, og at jeg er forfulgt, eller
finne ut hvem som bestiller 'tulle-abonnement'.




På forhånd takk for eventuell hjelp!



Mvh.



Erik Ribsskog















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter