Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. januar 2011

Jeg sendte en ny e-post til Tingretten i Oslo




Gmail - VS: Boet etter Arne Thormod Thomassen/Fwd: opplysning

g








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




VS: Boet etter Arne Thormod Thomassen/Fwd: opplysning











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jan 10, 2011 at 9:33 AM




To:
"Oslo byfogdembete (postmottak)" <obyfpost@domstol.no>






Hei,

ok, så stebarn får ikke arv altså?

Er du sikker på at dette er riktig?

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/1/10 Oslo byfogdembete (postmottak) <obyfpost@domstol.no>



Vi har ingen opplysninger om avdøde har opprettet noe
testament hvor De er tilgodesett.

Idet De ikke er arving kan retten derfor ikke
stille avdødes eiendeler til Deres
disposisjon.



Med vennlig hilsen


Anna Hallangen
førstekonsulent


Oslo byfogdembete
www.domstol.no/obyf
E-post: Oslo.byfogd@domstol.no

Telefon 22 99 93 65
Fax 22 99 93
00









-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 7. januar 2011
15:05
Til: Oslo tingrett_postmottak
Kopi: HRET
(postmottak)
Emne: Fwd: Boet etter Arne Thormod Thomassen/Fwd:
opplysning

Hei,


hvorfor svarer dere ikke?



Hva er det dere driver med i hovedstaden?


Dere må sende meg boet, så kan jeg fordele det, siden jeg var den
første som kontaktet dere.



Hvis min tidligere stefar hadde testamente, så må dere sende det.



(Det fikk jeg nemlig fra Larvik Tingrett, da min mormor døde, i
2008).



Så ikke prøv dere, sleipe Oslo-folk, som ikke svarer.



Det fyller meg med avsky for hvor sleipe folk er i Oslo.



Det lyser sleiphet ut av øya på dere.


Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date:
2010/12/19
Subject: Boet etter Arne Thormod Thomassen/Fwd: opplysning
To:
oslo.tingrett.postmottak@domstol.no


Hei,


jeg opplyser om at jeg også har et mulig krav etter Arne Thomassen, fordi
han var min stefar, i Larvik, på 70-tallet, da jeg bodde hos mora mi, men hu
sendte meg til faren min, på Berger, uten å gjøre opp bo og sende med meg noe
arv.



Han hadde masse moderne kunst på veggene, husker jeg, i Høybråtenveien,
hvor han bodde sammen med Mette Holter.



Jeg skulle egentlig trengt advokat til det her, men jeg prøver ihvertfall å
sende noe greier.


Mvh.

Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>

Date: 2010/12/19
Subject:
opplysning
To: eribsskog@gmail.com



arne tormod tohmassen forlot denne verden igår. siden du ikke vil ha
kontakt med dine familiemedlemmer så ser jeg av forpliktilse at jeg

må sende deg denne beskjeden. når jeg er på denne kanalen kan jeg opplyse
deg at det er til eu domstolen i haag du skal henvende deg.



arne











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter