Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. januar 2011

Jeg sendte en ny søknad om medlemskap, til Dansk Adelsforening




Gmail - Mer om Meme Adeler. (Søknad)/Fwd: Medlemskap/Fwd: Skifte av navn til Erik Løvenbalk Ribsskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Mer om Meme Adeler. (Søknad)/Fwd: Medlemskap/Fwd: Skifte av navn til Erik Løvenbalk Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jan 17, 2011 at 9:51 PM




To:
ww@bruunhjejle.dk






Hei,

jeg har nå kontaktet min søster, Pia Ribsskog, i Norge.

Og hun sier at hun jeg trodde var tante Meme, i Heegaard-familien.

Det var Magna Adeler f. Nyholm, (min mormors mors søster), gift med Holger baron Adeler.


Og min mormor, Ingeborg Ribsskog, sin mor, hun døde visst ganske ung, så Adeler's var nok litt som min mormors foreldre, mistenker jeg.

Og da ble jo min morfar baron, tror jeg, da de arvet, for de hadde jo felleseie.


Samtidig, så var min mor mye på sinnsykehus, eller nerveklinikker, eller noe sånn, og i testamentet etter min morfar, så står det at min mor, skal regnes som umyndig.

Når det gjelder arv.


Så da ble jeg baron etter min morfar, mener jeg, siden jeg var min mors eldste sønn.

Så jeg søker igjen om medlemsskap i deres fine, danske adelsforening.

Mvh.

Baron Erik, (som min søster kaller meg i e-poster, mm).


Jeg har også begynt å selge Isbre-Mint fra England.

Så hvis noen i deres fine forening vil kjøpe Isbre Mint, så kan de bestille her:



På forhånd takk for eventuell hjelp.

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/12/8
Subject: Medlemskap/Fwd: Skifte av navn til Erik Løvenbalk Ribsskog
To: Henrik Wedell-Wedellsborg <ww@bruunhjejle.dk>


Hei,

nå har jeg søkt myndighetene i Norge om å skifte navn til Erik Løvenbalk Ribsskog.


For å markere at jeg er etter Christoffer II Konge av Danmark og en jomfru Lunge, som var adelig, av de gamle Lunge'r, leste jeg.


Men de var visst ikke gift.

Men det er vel egentlig en kongeslekt.

Men kanskje mer adelig, siden de ikke var gift?

Er det greit for Løvenbalk-etterkommere å være med i deres fine adelsforening?


På forhånd takk for svar!

Mvh.

Erik Løvenbalk Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/12/8
Subject: Fwd: Skifte av navn til Erik Løvenbalk Ribsskog
To: lise.johansen@skatteetaten.no


Hei,

hu på Skatt Sør tulla med søknaden min.


Jeg også en oppdatering.

Jeg skriver om dette på blogg, så jeg klager på tullinga, i tilfelle andre i slekta mi har søkt mellom mine to søknader.


Det må jo ha vært en grunn for tullinga, mener jeg.

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/12/8
Subject: Skifte av navn til Erik Løvenbalk Ribsskog
To: skattsor@skatteetaten.no


Hei,

min mormor, Ingeborg Ribsskog, som døde ifjor sommer, var etter noen danske konger og Karl den Store, Odin, Cleopatra og Kong Salomon, osv., gjennom Heegaard, Nyholm, Fog, Foss og Løvenbalk.



Løvenbalkene var visst fra Kong Christoffer II av Danmark og en jomfru Lunge, som var en adelsslekt.

Men de var visst ikke gift.

Så det er kanskje ikke riktig å skryte så mye, som om de hadde vært gift.


Men jeg merker at jeg ikke får rettighetene mine, fra politiet, etter at jeg ble forsøkt myrdet, i Larvik, i 2005, og etter at jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', som jeg ikke skjønner nøyaktig hvilken mafia som menes med.


Men, jeg har lest at Løvenbalk-slekten er utdødd, på sverdsiden.

Men jeg ser på Facebook, at mange kaller seg Løvenbalk, som mellomnavn, i Danmark.

Antagelig for å markere at de er etter Odin og kong Salomon og Karl den Store og Willhelm erobreren osv.


Og da vel kanskje blir utsatt for en del misunnelse?

Så jeg tenkte det, at hvis jeg bytter navn, (som de jeg så på Facebook, i Danmark), til Erik Løvenbalk Ribsskog, og bruker Løvenbalk som mellomnavn, etter min 10 x tippoldemor, Maren Pedersdatter Thøgersen Løvenbalk.


Håper dette er i orden, og sender med kopi fra mitt slektstre, på MyHeritage.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:







Direkte ane (22 generasjoner)











Deg Karen Margrethe Elisabeth Ribsskog Ingeborg Elisabeth Ankerita Ribsskog (born Heegaard) Karen Margrethe Heegaard (born Nyholm) Mary Eva Carla Nyholm (born Fog)


din mor

hennes mor

hennes mor

hennes mor











Ludolph Erasmi Fog
Henrik Georg Fog Rasmus Jørgensen Fog Jørgen Rasmussen Fog Rasmus Jørgensen Fog

hennes far

hans far

hans far

hans far

hans far











Magdalene Davidsdatter Fog (born Foss)
David Lauritsen Foss Laurits Foss Maren Foss (born Pedersdatter Thøgersen Løvenbalk) Peder Thøgersen Løvenbalk

hans mor

hennes far

hans far

hans mor

hennes far











Thøger Jensen Løvenbalk
Jens Lauridsen Løvenbalk Laurits Mogensen Løvenbalk Mogens Jensen Løvenbalk Jens Nielsen Løvenbalk

hans far

hans far

hans far

hans far

hans far






Niels Eriksen Løvenbalk
Erik Christoffersen Løvenbalk Christoffer II Klipping, Konge af Danmark

hans far

hans far

hans far

Viste denne profilen

Christoffer II Klipping, Konge af Danmark







Tilbake til slektstreet




Født:
6. okt 1276
Død:
10. aug 1332 (i en alder av 55)
















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter