Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 7. januar 2011

Mer fra Lars fra Rimi Nylænde, (hvis han er den han sier han er). Det ble dessverre brutt, siden PC-en min gikk ned, (som hender, siden den går varm)




Session Start: fr jan 07 20:07:40 2011
[20:07] <larsstor> Erik! Er du der? Jeg trenger å snakke med deg. Det er viktig.
[20:07] ->> larsstor is ~larsstor@ben.ifi.uio.no (Lars Storjord)

[20:07] ->> larsstor is on: #blablabla
[20:07] ->> larsstor using irc.homelien.no (Who Cares)
[20:07] ->> larsstor :End of /WHOIS list.

[20:23] ->> You are now known as jc_away
[20:24] ->> You are now known as john_cons
[20:24] ->> larsstor is ~larsstor@ben.ifi.uio.no (Lars Storjord)

[20:24] ->> larsstor is on: #blablabla
[20:24] ->> larsstor using irc.homelien.no (Who Cares)
[20:24] ->> larsstor :End of /WHOIS list.

[20:24] ->> larsstor is ~larsstor@ben.ifi.uio.no (Lars Storjord)
[20:24] ->> larsstor is on: #blablabla
[20:24] ->> larsstor using irc.homelien.no (Who Cares)

[20:24] ->> larsstor :End of /WHOIS list.
[20:25] <larsstor> Ja, det er meg! Men kan vi snakke her? Det jeg må fortelle deg kan ingen andre se...
[20:25] <john_cons> ok, men jeg poster om alt på blogg osv

[20:25] <john_cons> heisann forresten, long see
[20:26] <larsstor> Nei, jeg kan ikke si det hvis du poster det på blogg eller noe annet sted
[20:26] <larsstor> Da vil både mitt og ditt liv være i fare

[20:26] <john_cons> ok, nei da er det kanskje like greit å la være
[20:26] <john_cons> er det noe rimi nylænde-greier?
[20:26] <larsstor> Nei, det er litt større enn som så

[20:26] <larsstor> Men Rimi Nylænde er en del av det, ja
[20:27] <larsstor> Lover du å ikke poste på bloggen? Jeg vet du er en mann av ditt ord, så jeg stoler på deg hvis du sier at du ikke gjør det

[20:27] <john_cons> du får ringe politiet da vet du, hvis det er noe alvorlig
[20:27] <john_cons> nei, jeg kan ikke love det
[20:27] <larsstor> Du av alle vet veldig godt at politiet ikke kan hjelpe.

[20:27] <john_cons> for jeg har lovet bloggleserne, at jeg skal poste om alt som skjer
[20:27] <john_cons> å vet jeg det?
[20:28] <larsstor> Ja, hvor mange av anmeldelsene dine har ført til noe? Du vet godt at politiet bare kødder med deg. De er ikke med deg, Erik, de er mot deg.

[20:28] <john_cons> jo, det er jo sant
[20:28] <larsstor> Jeg, derimot, er på din side. Jeg er her for å hjelpe deg.
[20:28] <larsstor> Men jeg kan ikke gjøre det hvis det jeg har å si kommer ut på bloggen

[20:28] <larsstor> Husk på at mafian også leser bloggen din
[20:29] <john_cons> nei men da så
[20:29] <john_cons> hvem er den her mafian da?
[20:29] <larsstor> Det kan jeg ikke fortelle hvis denne samtalen kommer på bloggen

[20:29] <larsstor> Jeg har egentlig sagt for mye allerede
[20:30] <john_cons> åkey np
[20:30] <john_cons> jeg har ikke lyst til å rote meg inn i noe hemmelighetskremmeri

[20:30] <larsstor> Det er litt for sent for det, er det ikke? Med både mafian og norsk og engelsk politi ute etter deg
[20:31] <larsstor> Hvis mafian finner ut at jeg har snakket med deg er det sannsynlig at de tar deg med en gang, vet du

[20:31] <larsstor> De venter foreløpig fordi de har kontroll på deg. De vet hvor du bor, hva du gjør
[20:31] <john_cons> neida, jeg skjønner ikke hvorfor politiet skulle være ute etter meg, og vet ikke hvem denne 'mafian' er

[20:31] <larsstor> Du vet ikke hvem mafian er
[20:31] <larsstor> Men du vet at de er ute etter deg
[20:31] <john_cons> nei
[20:31] <john_cons> ja
[20:31] <john_cons> jeg har overhørt det

[20:31] <john_cons> i oslo i 2003 og 2004
[20:31] <larsstor> Du vet, innerst inne -- selv om du kanskje ikke vil innrømme det -- at de overvåker deg
[20:32] <john_cons> ja det vet jeg vel ikke noe om?

[20:32] <larsstor> Du har sett agentene som går rundt huset og nærområdet ditt, på Leather Lane
[20:32] <john_cons> politiet mener du?
[20:32] <larsstor> Nei, først og fremst mafian

[20:32] <john_cons> nei det har jeg ikke dessverre :)
[20:32] <john_cons> er du sikker på at du er lars fra Rimi Nylænde?
[20:32] <john_cons> jeg husker bare fornavnet hans

[20:32] <larsstor> Du har jo til og med skrevet om det i bloggen, om at du har sett personer som har forfulgt deg
[20:32] <john_cons> jeg må nesten begynne med å få vite, (f.eks. av politiet), hvem denne 'mafian' er

[20:33] <john_cons> nå er jeg ikke helt med
[20:33] <john_cons> ja, det stemmer, men jeg kan jo ikke vite hvem de jobbet for, f.eks.
[20:33] <larsstor> Neivel. Jeg kan hjelpe deg, Erik, men bare hvis du lar meg hjelpe deg. Hvis ikke vil mafian vinne over deg

[20:33] <john_cons> det stod jo ikke skrevet det i panna på dem
[20:33] <john_cons> for å si det sånn
[20:33] <larsstor> Jeg kan si deg hvem mafian er. Jeg kan fortelle alt

[20:33] <larsstor> Men jeg vil ikke gjøre det hvis det setter mitt eget liv i fare
[20:33] <john_cons> nei, jeg ville ikke ha noe hemmelighetskremmeri
[20:33] <john_cons> alt går ut på bloggen

[20:34] <john_cons> jeg kan ikke stole på noen
[20:34] <john_cons> selv ikke på lars fra rimi nylænde
[20:34] <john_cons> dessverre
[20:34] <john_cons> men men

[20:34] <larsstor> Jeg kan bevise at du kan stole på meg
[20:34] <john_cons> nei, det blir bare dumt
[20:34] <larsstor> Men jeg tør ikke når det er fare for mitt eget liv. Det er det ikke verdt

[20:34] <john_cons> var det ikke sånn at du dro med hu henriette ned på dassen der f.eks.?
[20:34] <john_cons> hvordan går det med hun kristin, som du fikk til å jobbe der, på rimi nylænde

[20:35] <larsstor> Så jeg må heller bare skuffe arbeidsgiveren min, og si at vi ikke kan redde deg
[20:35] <john_cons> hu var litt kaut på slutten, syntes jeg
[20:35] <john_cons> men men

[20:35] <larsstor> Det går bra med Kristin, vi jobber fremdeles sammen
[20:35] <larsstor> Det egentlige navnet hennes er Hege.
[20:35] <john_cons> i en rimi i sentrum?

[20:35] <john_cons> åkey da så
[20:35] <john_cons> det var jeg ikke klar over
[20:35] <larsstor> Nei, den eneste grunnen til at vi jobbet der var pga. deg, Erik
[20:35] <larsstor> Det var derfor jeg fikk inn Kristin









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter