Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 16. januar 2011

Nå bestilte jeg et kamera, fra Debenhams, for det gavekortet, som jeg fikk av noen johncons-blogg lesere, i posten. Så får vi se om det dukker opp




Gmail - Thank you for your order










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Thank you for your order











mail@online.debenhams.com
<mail@online.debenhams.com>



Sun, Jan 16, 2011 at 12:59 PM




To:
eribsskog@gmail.com
























Dear Mr Ribsskog,

Thank you for placing your order with Debenhams, please find below your customer order number, please quote this number in any future correspondence. You will receive a further email to acknowledge that we are processing your order.


Customer Order Number: 727697818 Card Details: **** **** **** 2240













Delivery Details



Delivered to:
Mr Erik Ribsskog,
Flat 3,
5 Leather Lane, LIVERPOOL, L2 2AE,
United Kingdom.



















Description Details Quantity Price Total
JVC

Black camcorder GC-FM1BEU


Colour: black
1 £75.00 £75.00






















Order totals
Total cost of products: £75.00
Total delivery charges: £0.00
TOTAL: £75.00










Order Queries


If you have a query regarding your order you can either:

  • Visit our Frequently Asked Questions section

  • Email Customer Services (UK & International Deliveries)

  • Call Customer Services on 0844 800 8877 (UK Deliveries Only)
    Lines are open UK time:
    Monday-Friday 9am-10pm, Saturday 9am-8pm and Sunday 10am-6pm


Collecting From Store


If you have chosen the Collect From Store delivery option, then you will be notified by email when your order arrives at your chosen store.
If you do not receive an email within in the estimated delivery time, then please contact Customer Services on 0844 800 8877

International Delivery

Visit our International Delivery Information page for further details.











Legal Information

Under distance selling regulations you have 7 working days following your receipt of the goods to give us written notice of cancellation, (exclusions apply). If your cancellation request is received after the item(s) have been despatched, please refer to our Returns Policy.


Full details of your rights of cancellation are available from your local Trading Standards Department or Citizens' Advice Bureau.


This email is not an order confirmation or order acceptance by us. Unless we have notified you that we do not accept your order or you have cancelled it, order acceptance and the creation of the contract between you and us will take place at the point the goods you have ordered are despatched from our warehouse to be delivered to the address you have given us.


By receiving this email from Debenhams.com you are accepting our Terms and Conditions


The Seller is Debenhams Retail Plc, a member of the Debenhams Plc Group of Companies
Registered in England and Wales at Companies House No. 83395
Registered Office 1, Welbeck Street, London W1G 0AA
VAT registration number 698797922











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter