Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. februar 2011

Det her var mens jeg bodde i Mandeville St., i Walton. Da hadde jeg fått arv etter grandonkelen min i Holmsbu, og var på rommet og ville se fotball




Gmail - Receipt for your Subscription Payment










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Receipt for your Subscription Payment











service@paypal.com
<erik.ribsskog@googlemail.com>



Fri, Jun 23, 2006 at 10:34 AM




To:
erik.ribsskog@googlemail.com






Dear Erik Ribsskog,



This email confirms that you sent 2.00 GBP to gary Goodger as a subscription payment.





-----------------------------------

Payment Details

-----------------------------------



Date of payment:  23 Jun 2006

Amount:  2.00 GBP





-----------------------------------

Subscription Details

-----------------------------------





Amount: 2.00 GBP

Date: 23 Jun 2006

Subscription Name: 1 Month Subscription

Subscription Number: S-48V49766LS527443L

Item Number: 8fafa9333b918ee4c20c0bbb7d4c8c07







-----------------------------------

Contact Information

-----------------------------------



If you have any questions or concerns about this subscription, please contact:



Name:  gary Goodger

Email:  paypal@freelivefooty.com









Thank you for using PayPal!

The PayPal Team





----------------------------------------------------------------



PROTECT YOUR PASSWORD



NEVER give your password to anyone, including PayPal employees. Protect yourself against fraudulent websites by opening up a new web browser (e.g. Internet Explorer or Netscape) and typing in the PayPal URL every time you log in to your account.

----------------------------------------------------------------





Your monthly account statement is available anytime; just log in to your account at https://www.paypal.com/uk/HISTORY . To correct any errors, please contact us through our Help Centre at https://www.paypal.com/uk/HELP.



Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link located in the top right corner of any PayPal page.



----------------------------------------------------------------

PayPal (Europe) Limited is authorised and regulated by the Financial Services Authority in the United Kingdom as an electronic money institution.



PayPal Email ID PP119









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter